Philipsin uusin TV-innovaatio: Ambilight-televisiolla suosikkijoukkueesi värit television takana olevalle seinälle

Jos olet jalkapallon ystävä ja omistat Philips Ambilight-television, voit kokea tulevat ottelut aivan uudella tavalla.

”Tosiasia on, että jalkapallofanit ovat erittäin omistautuneita joukkueelleen. Sovelluksemme avulla teemme monesta olohuoneesta jalkapallofanin keitaan mahdollistamalla oman joukkueen värien heijastamisen Ambilight-televisiolla television takana olevalle seinälle. Tarvittaessa voit tuomaroida sohvaltasi antamalla keltaisia tai jopa punaisia kortteja tai juhlia maalia ilotulituksin sovelluksen avulla”, kertoo Philips-televisioita valmistavan TP Visionin markkinointipäällikkö Juhani Hallamaa.

Halutessaan käyttäjä voi muuttaa myös kisakatsomon intensiivisen tunnelman valoksi, sillä sovellus voidaan asettaa reagoimaan esimerkiksi maalin aiheuttamiin riemunkarjahduksiin.

Maksuton Ambilight TV-sovellus on saatavilla Android (4.0.3 ja uudemmat) - sekä iOS- (alkaen 6.0-versio) käyttöliittymällä varustettuihin älypuhelimiin ja toiminto toimii vuoden 2012 jälkeen valmistetuissa, Ambilight-ominaisuudella varustetuissa Philips älytelevisioissa.

Lisätietoja sovelluksesta:
www.philips.com/ambilight-tv-app.

Moderni Ultra HD HDR-televisio yhdessä Ambilightin kanssa tuo jalkapallokisat parhaimmillaan kotiisi: Saat tarkan ja ykstityiskohtaisen kuvan sekä äärimmilleen hiotun liiketoiston jopa silloin kun peli on käy nopeaksi. Voit jopa miltein nähdä ruohon kasvavan!

Katso, kuinka se toimii: https://youtu.be/zvypnWGAKEk

Lehdistökontaktit:
Joella.skoogh@tpv-tech.com

Tuotteisiin liittyvät tiedustelut:
Juhani Hallamaa
juhani.hallamaa@tpv-tech.com

Philips-televisioiden kotisivut: www.philips.fi/TV

Lehdistömateriaalia, lisätietoja, kuvia sekä videoita osoitteessa: http://www.tpvision.com/image-library/

Avainsanat: