TP Vision ja Bowers & Wilkins yhdistävät voimansa tuoden paremman äänen televisioon

Philips-televisioiden tuotemerkkiä edustava TP Vision on sopinut monivuotisesta yhteistyöstä audiolaitteita kehittävän Bowers & Wilkinsin kanssa. Yritykset tekevät nyt yhteistyötä kehittääkseen erinomaisella äänellä varustettuja TV-laitteita. Ensimmäiset yhteistyön hedelmät tullaan näkemään Berliinin IFA-messuilla myöhemmin tänä vuonna.

TP Visionin ja Bowers & Wilkinsin yhteistyö yhdistää kahden eri maailman, äänen ja kuvan, huippuosaamisen.

Kummallakin yrityksellä on pitkä historia omien vahvuuksiensa kehittämisessä, mikä mahdollistaa parhaan mahdollisen laadun tuotekehityksessä ja tuotteiden valmistuksessa. Philips-televisiot on esimerkiksi tuonut markkinoille paljon uutta tekniikkaa kuten palkitun P5 kuvanparannuspiirin, joka yhdessä uniikin Ambilight-taustavalotekniikan kanssa on ihastuttanut ympäri Eurooppaa.

“Olemme liian pitkään antaneet äänen jäädä taka-alalle kun puhutaan televisiosta ja sen luomasta katselukokemuksesta. Varsinkin uusien Philips OLED-televisioiden upea kuvanlaatu vaatii rinnalleen loistavan äänentoiston. Olen iloinen, että voimme yhdistää voimamme Bowers & Wilkinsin maailman parhaiden äänen ammattilaisten kanssa ja varmistaa jatkossakin Philips High-End –televisioiden tarjoavan upean äänentoiston”,

TP Visionin markkinointijohtaja Martijn Smelt kommentoi.

”TP Visionin kanssa solmimamme yhteistyö luo uskomattoman mahdollisuuden määrittää uudelleen television äänenlaadun ominaisuuksia. Upeat, uudet Philips-televisiot tulevat pitämään sisällään yhtiömme tunnetun `Sound by Bowers & Wilkins`-äänenlaadun. Näin voimme tuoda upean äänenlaadun kokonaan uudelle asiakasryhmälle”, kertoo Bowers & Wilkinsin CRO Richard Campbell.

Juhani Hallamaa

juhani.hallamaa@tpv-tech.com

TP Vision

TP Vision on televisioihin erikoistunut toimija visuaalisen digitaaliviihteen maailmassa. TP Vision keskittyy televisioiden kehittämiseen, valmistamiseen sekä markkinointiin Philips-tuotemerkillä Euroopassa, Venäjällä, Lähi-Idässä, Brasiliassa, Argentiinassa, Uruguayssa, Paraguayssa sekä Aasian-Tyynenmeren alueilla. Tuotamme markkinoille huippulaatuisia ja helppokäyttöisiä Philips-televisiotuotteita yhdistämällä osaamisemme tuotesuunnittelussa sekä TPV Technologyn joustavuuden ja nopeuden. Haluamme luoda mahtavan TV-kokemuksen asiakkaillemme. TP Vision on Philips TV:llä myös johtava valmistaja hotellitelevisiomarkkinoilla. TP Vision valmistaa yksinoikeudella Philips TV-televisioita em. maissa. Yrityksen omistaa TPV, joka on maailman johtava monitori, sekä LCD-TV valmistaja sekä Philips-televisioiden myyjä tuotemerkillä Kiinassa. TPV on pystynyt kasvamaan markkinoilla viimevuosien aikana tuotantomäärien, tuotekehityksen, logistiikan tehokkuuden sekä laadun avulla. TP Vision palveluksessa on n. 2000 henkilöä maailmanlaajuisesti.

Android, Android TV, Google ja Google Play ovat Google Inc. tuotemerkkejä