TP Vision tuo DTS Play-Fi –tekniikkaan perustuvan monihuoneäänen Philips televisioihin ja audiotuotteisiin

• Uudet langattomat Philips monihuoneäänilaitteet ja televisiot käyttävät DTS Play-Fi tekiikkaa
  • DTS Play-Fi saapuu ensimmäiseksi uusiin 2020 vuosimallin OLED-televisioihin (OLED805/855/865)
  • Koko 2020 Philips Android TV-mallisto saa DTS Play-Fi tuen päivityksellä vuoden toisen puolikkaan aikana
  • Uusia Play-Fi yhteensopivia äänituotteita julkaistaan vuoden toisen puoliskon aikana

Amsterdam 17.6.2020

TP Vision tuo markkinoille Philips TV- ja audiotuotteita, jotka yhdistyvät toisiinsa langattomasti käyttäen DTS Play-Fi tekniikkaa.

DTS Play-Fi on huippulaatuinen langaton ekosysteemi kodin musiikin ja TV-audion kuunteluun. DTS Play-Fi tukee high-res audiotoistoa ja toiston viive on alle millisekunnin luokkaa. Yhteensopivat laitteet kuten televisiot, matkapuhelimet, kotiteatterilaitteet sekä kaiuttimet toimivat saumattomasti yhteen muodostaen täydellisen koko kodin viihdekokemuksen.

TP Vision julkaisi aiemmin uudet 800-sarjan OLED-televisiot jotka ovat myös ensimmäiset DTS Play-Fi tekniikkaa tukevat televisiot.

Jatkossa TP Vision laajentaa DTS Play-Fi tuen kattamaan koko 2020-vuoden Philips Android TV-malliston vuoden toisella puoliskolla julkaistavalla ohjelmistopäivityksellä. Tämän jälkeen päivitys tulee saataville myös vuoden 2019 Philips Android TV-malleille.

TP Vision julkaisee myös syyskuussa 2020 DTS Play-Fi yhteensopivat Philips soundbarit sekä sarjan langattomia Philips kaiuttimia, joiden avulla ääni on siirrettävissä helposti koko kotiin.

Lehdistötiedotteen sisältö on tarkistettu julkaisuvaiheessa, mutta se voi muuttua ilman erillistä ilmoitusta. Kaikki tiedotteessa mainitut tuotemerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

Juhani Hallamaa
Trade Marketing Manager
juhani.hallamaa@tpv-tech.com

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (‘TP Vision’) Amsterdam/Hollanti on TPV Technology Limited (`TPV`) omistama yritys, joka on yksi maailman johtavista monitori- ja televisiovalmistajista.

TP Vision kehittää, tuottaa ja markkinoi Philips-tuotemerkin TV-tuotteita Koninklijke Philips N.V. lisenssillä Euroopassa, Venäjällä, Lähi-Idässä, Etelä-Amerikassa, Intiassa ja osassa Aasian ja Tyynenmeren alueen maita. Lisäksi TP Visionin tuotevalikoimaan kuuluu Philips-tuotemerkin audiotuotteet maailmanlaajuisesti.