Mediakutsu: Älylaitteet harjoittelun tukena - miten Iivo Niskanen hyödyntää älyä ja dataa käytännössä?

KUNTOILIJAN ILTA

Älylaitteet harjoittelun tukena – suorituskyvyn seurannasta terveyden edistämiseen.

Älykäs harjoittelu ja datan hyödyntäminen ovat avainasemassa tiellä huipulle. Dataa harjoittelun metodeista, vaiheista ja suoritustavoista kertyy eri paikoista – mutta miten näistä rakennetaan oman harjoittelun kokonaiskuva ja mitkä tekijät vaikuttavat harjoitteluun. Miten älylaitteita ja dataa voi hyödyntää kuntoilussa? Tai minkälaista harjoittelu on maailman huipulla ja mitä siitä voi oppia?

Näistä teemoista Tampere-talossa on kertomassa ja keskustelemassa maajoukkuehiihtäjä, maailmanmestari ja kolminkertainen olympiavoittaja Iivo Niskanen sekä maastohiihdon päävalmentaja Teemu Pasanen.

Aika: tiistai 11.10.2022 klo 18–20

Paikka: Tampere-talo, Yliopistonkatu 55, Tampere

Illan aikana puheenvuoroja ja näkökulmia myös seuraavista aiheista:

Datan hyödyntäminen tavoitteellisessa urheilussa ja kuntoilussa
Ari Nummela, urheilufysiologian johtava asiantuntija, Huippu-urheilun instituutti KIHU

Mitä terveystekijöitä pitää ottaa huomioon tavoitteellisessa kuntoilussa?
Timo Hänninen, liikuntalääketieteen erikoislääkäri, Pihlajalinna Kelloportti

Entäs kun ei kuljekaan?
Jyrki Aho, liikuntafysiologi, Pihlajalinna Pikku Huopalahti

Vakuutetaanko terveyttä vai sairautta?
Harri Aho, johtaja, LähiTapiola

Toivomme ilmoittautumistasi tilaisuuteen 7.10.2022 mennessä: Merja Kössi, viestintäpäällikkö, Pihlajalinna, merja.kossi(at)pihlajalinna.fi tai 040 525 2845.

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulla paikan päälle Tampere-taloon, voit osallistua tapahtumaan myös livestriimin kautta. Kerrothan sinulle toimivasta vaihtoehdosta ilmoittautumisesi yhteydessä.

Lämpimästi tervetuloa!

Pihlajalinna                                   LähiTapiola Pirkanmaa

Merja Kössi, viestintäpäällikkö, puh.  040 525 2845

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajista. Konserni tuottaa muun muassa lääkärinvastaanottopalveluita ja erikoissairaanhoidon, työterveyden ja suunterveyden palveluita sekä asumis- ja hyvinvointipalveluita. Pihlajalinna tarjoaa julkisyhteisöille sosiaali- ja terveydenhuollon palvelutuotantomalleja, joilla julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyöllä taataan laadukkaat palvelut kansalaisille. Vuonna 2021 Pihlajalinnan liikevaihto oli 580 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä lähes 7 000. Pihlajalinnan osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.
Lue lisää www.pihlajalinna.fi.