Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinna Oyj                           Pörssitiedote                               21.11.2018 klo 13.00

Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinnan digitaalisen kehityksen johtaja Perttu Monthan on irtisanoutunut yhtiön palveluksesta ja siirtyy uusiin tehtäviin Pihlajalinnan ulkopuolelle. Monthan on työskennellyt Pihlajalinnassa vuodesta 2017 vastuualueenaan digitaalinen kehitys ja ICT-toiminnot. Monthanin työsuhde päättyy helmikuussa 2019 ja johtoryhmän jäsenyys marraskuussa 2018.

"Perttu on onnistunut tuomaan järjestelmällisyyttä ja systemaattisuutta digitaaliseen kehitykseen. Hänen korkeat laatuvaatimuksensa jättävät hyvän pohjan ja kulttuurin työn jatkajalle. Kiitän Perttua lämpimästi hänen panoksestaan yhtiössä ja toivotan hänelle menestystä jatkossa”, sanoo toimitusjohtaja Joni Aaltonen.

Pihlajalinna organisoi uudelleen digitaalisen kehityksen. "Digitaaliset palvelut ja kyvykkyydet ovat strategiamme kannalta keskeisiä mahdollistajia ja panostamme näihin myös jatkossa", Aaltonen toteaa.

Joni Aaltonen, toimitusjohtaja, 040 524 7270

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa, hammashoitoa ja hyvinvointipalveluja. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.