Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinna Oyj                           Pörssitiedote                               25.6.2020 klo 16.00

Muutos Pihlajalinna Oyj:n johtoryhmässä

Pihlajalinna-konserni on nimittänyt johtoryhmäänsä myyntijohtaja Juha Halttusen. Hän aloittaa johtoryhmässä 25.6.2020.

Ylöjärveläinen Juha Halttunen (s. 1969) on aloittanut työskentelyn Pihlajalinnassa vuonna 2005. Myyntijohtajana hän on toiminut vuodesta 2019. Sitä ennen hän on toiminut mm. Pihlajalinnan työterveyden myyntijohtajana. Aikaisemmin hän on työskennellyt H+H Finlandin kaupallisena johtajana, Jämeräkivitalot Oy:n toimitusjohtajana, Protieto.fin liiketoimintajohtajana sekä asiantuntijatehtävissä työkykyyn ja työterveyteen liittyvissä hankkeissa niin teollisuudessa kuin julkisella sektorilla.

“Olen todella iloinen, että voimme vahvistaa konsernin johtoryhmää Juhan kaltaisella myynnin osaajalla. Hänellä on vahvat näytöt ja erityisesti työterveyden myynti on kehittynyt hänen johdollaan suotuisasti. Toivotan Juhan lämpimästi tervetulleeksi johtoryhmään”, sanoo toimitusjohtaja Joni Aaltonen.

”Sosiaali- ja terveyspalvelut on tällä hetkellä myynnin näkökulmastakin mielenkiintoinen kenttä. Julkisen talouden tila, väestön ikääntyminen sekä sote-uudistuksen kaatuminen ja nyt julkistetut uudet suunnitelmat tuovat siihen oman värinsä. Toisaalta taas esimerkiksi mennyt kevät vei sote-alan digi- ja etäpalveluita harppauksen eteenpäin ja toi niiden pariin myös aivan uusia käyttäjiä”, sanoo myyntijohtaja Juha Halttunen.

Joni Aaltonen, toimitusjohtaja, 040 524 7270

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa, hammashoitoa ja hyvinvointipalveluja. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.