Pihlajalinna avaa työterveysaseman Rovaniemelle

Pihlajalinna laajentuu lähivuosien aikana uusille paikkakunnille strategiansa mukaisesti. Nyt vuorossa on Rovaniemi, jonne avataan työterveysasema elokuussa. Yksikkö sijaitsee osoitteessa Lapinkatu 1, Caritaksen tiloissa. Pihlajalinna on yksi Suomen suurimmista sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottajista.

–Pohjoisen alueella meillä on toimipisteitä jo Oulussa, Levillä, Raahessa ja Kolarissa. Uuden yksikön avaaminen Rovaniemelle on luonnollinen askel Pihlajalinnan laajentumisessa, kertoo Pihlajalinnan Pohjois-Suomen liiketoimintajohtaja Stefan Wentjärvi.

Alkuvaiheessa yksikössä tarjotaan työterveyspalveluita, mutta tarkoituksena on laajentaa toimintaa jatkossa myös lääkärikeskuspalveluihin.

Lisätiedot:
Stefan Wentjärvi
 liiketoimintajohtaja, Pohjois-Suomi, Pihlajalinna
040 844 20 66
stefan.wentjarvi@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna on Suomen johtavia yksityisiä sosiaali- ja terveydenhuollon tuottajia. Palvelemme yksityishenkilöitä, yrityksiä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Olemme kotimaisessa omistuksessa ja maksamme kaikki veromme Suomeen.