Pihlajalinna Oyj                   Sijoittajauutinen              28.4.2020 klo 13.15

Osavuosikatsaus

Pihlajalinna Oyj julkistaa osavuosikatsauksen kaudelta 1.1.–31.3.2020 perjantaina 8.5.2020 klo 8.00. Osavuosikatsaus on saatavilla yhtiön sijoittajasivuilla osoitteessa investors.pihlajalinna.fi.

Tilaisuus analyytikoille ja medialle

Pihlajalinna järjestää tuloksen julkistamistilaisuuden analyytikoille ja medialle perjantaina 8.5.2020 klo 10.00 verkossa Teams-sovelluksen kautta.

Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan julkistamistilaisuuteen sähköpostitse osoitteeseen heidi.rainesalo@pihlajalinna.fi viimeistään torstaina 7.5.2020. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki sähköpostitse edellisenä päivänä.

Tarja Rantala, talous- ja rahoitusjohtaja, Pihlajalinna Oyj, +358 40 774 9290 tai tarja.rantala@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa, hammashoitoa ja hyvinvointipalveluja. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.