Pihlajalinna Oyj  Sijoittajauutinen  26.4.2022 klo 15.30

Pihlajalinna Oyj julkistaa osavuosikatsauksen kaudelta 1.1.–31.3.2022

torstaina 5.5.2022

Osavuosikatsaus

Pihlajalinna Oyj julkistaa osavuosikatsauksen kaudelta 1.1.–31.3.2022 torstaina 5.5.2022 klo 10.00. Osavuosikatsaus on saatavilla yhtiön sijoittajasivuilla osoitteessa investors.pihlajalinna.fi.

Tilaisuus analyytikoille ja medialle

Pihlajalinna järjestää tuloksen julkistamistilaisuuden analyytikoille ja medialle torstaina 5.5.2022 klo 10.00 Hotelli Kämpissä

Eino Leino -kokoustilassa sekä verkossa Teams-sovelluksen kautta.

Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan julkistamistilaisuuteen sähköpostitse osoitteeseen heidi.rainesalo@pihlajalinna.fi viimeistään tiistaina 3.5.2021 ja ystävällisesti ilmoittamaan samalla, osallistuuko henkilö Kämpissä pidettävään tilaisuuteen vai etäyhteydellä. Etäyhteyden kautta ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki sähköpostitse edellisenä päivänä.

Lisätiedot:

Tarja Rantala, talous- ja rahoitusjohtaja (CFO), 040 774 9290

Marko Savolainen, lakiasiainjohtaja (CLO), 0400 195 213

20-vuotias Pihlajalinna (Nasdaq Helsinki: PIHLIS) on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali-, terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajista. Konserni tuottaa palveluita yksityishenkilöille, yrityksille, vakuutusyhtiöille ja julkisyhteisöille, kuten kunnille ja kuntayhtymille, eri puolilla Suomea. Konserni tuottaa muun muassa lääkärinvastaanottopalveluita ja erikoissairaanhoidon palveluita, työterveyden ja suunterveyden palveluita sekä asumis- ja hyvinvointipalveluita. Konserni tarjoaa julkisyhteisöille sosiaali- ja terveydenhuollon palvelutuotantomalleja, joiden tarkoituksena on tuottaa julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyöllä laadukkaita palveluita. Lue lisää www.pihlajalinna.fi.