Pihlajalinna Oyj               Sijoittajauutinen               14.4.2023 klo 11.00

Pihlajalinna Oyj julkistaa tilinpäätöstiedotteen kaudelta 1.1.–31.3.2023 perjantaina 28.4.2023

Pihlajalinna Oyj julkistaa osavuosikatsauksen kaudelta 1.1.–31.3.2023 perjantaina 28.4.2023 noin klo 8.00. Osavuosikatsaus on saatavilla yhtiön sijoittajasivuilla.

Suora webcast-lähetys analyytikoille, sijoittajille ja medialle

Pihlajalinna järjestää julkistustilaisuuden analyytikoille, sijoittajille ja medialle perjantaina 28.4.2023 klo 10.00 suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa https://pihlajalinna.videosync.fi/q1-2023.

Tuloksen esittelee väliaikainen toimitusjohtaja Mikko Wirén. Tulosjulkistuksen kieli on suomi.

Etäosallistujia pyydetään ilmoittautumaan julkistamistilaisuuteen viimeistään keskiviikkona 26.4.2023 tästä linkistä. Tilaisuuteen voi osallistua myös paikan päällä Sanomatalossa, tilassa Studio Eero, Töölönlahdenranta 2, Helsinki. Tilassa on rajattu määrä osallistujapaikkoja, joten pyydämme paikan päälle saapuvia ilmoittautumaan viimeistään maanantaina 24.4.2023 sähköpostitse osoitteeseen viestinta@pihlajalinna.fi.

Tilaisuuden tallenne on katseltavissa myöhemmin samalla verkkosivulla kuin livelähetys.

Lisätiedot:
Tarja Rantala, talous- ja rahoitusjohtaja, p. 040 774 9290, tarja.rantala@pihlajalinna.fi
Tuula Lehto, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, p. 040 588 5343, tuula.m.lehto@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajista. Konserni tuottaa muun muassa lääkärinvastaanottopalveluita ja erikoissairaanhoidon, työterveyden ja suunterveyden palveluita sekä asumis- ja hyvinvointipalveluita. Pihlajalinna tarjoaa julkisyhteisöille sosiaali- ja terveydenhuollon palvelutuotantomalleja, joilla julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyöllä taataan laadukkaat palvelut kansalaisille. Vuonna 2022 Pihlajalinnan liikevaihto oli 690,5 miljoonaa euroa. Pihlajalinnalla työskentelee yli 7 000 työntekijää ja noin 1 800 ammatinharjoittajaa. Pihlajalinnan osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lue lisää www.pihlajalinna.fi.