Pihlajalinna Oyj               Sijoittajauutinen               18.4.2024 klo 11.00

Pihlajalinna Oyj julkistaa osavuosikatsauksen kaudelta 1.1.–31.3.2024 perjantaina 3.5.2024 noin klo 8.00. Osavuosikatsaus on saatavilla yhtiön sijoittajasivuilla.

Suora webcast-lähetys analyytikoille ja medialle

Pihlajalinna järjestää julkistustilaisuuden analyytikoille ja medialle perjantaina 3.5.2024 klo 10.00 suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa https://pihlajalinna.videosync.fi/q1-2024.

Tulostilaisuudessa paikalla ovat toimitusjohtaja Tuomas Hyyryläinen, talous- ja rahoitusjohtaja Tarja Rantala sekä viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Tuula Lehto. Tulosjulkistuksen kieli on suomi.

Tilaisuuteen voi osallistua myös paikan päällä Sanomatalossa, tilassa Studio Eero, Töölönlahdenranta 2, Helsinki. Tilassa on rajattu määrä osallistujapaikkoja, joten pyydämme paikan päälle saapuvia ilmoittautumaan viimeistään maanantaina 29.4.2024 sähköpostitse osoitteeseen viestinta@pihlajalinna.fi.

Tilaisuuden tallenne on katseltavissa myöhemmin samalla verkkosivulla kuin livelähetys.

Lisätiedot:
Tarja Rantala, talous- ja rahoitusjohtaja, p. 040 774 9290, tarja.rantala@pihlajalinna.fi
Tuula Lehto, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, p. 040 588 5343, tuula.lehto@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottajista. Konsernilla on kattavat ja laadukkaat lääkärikeskus- ja sairaalapalvelut sekä työterveys- ja vakuutusyhteistyöpalvelut. Lisäksi Pihlajalinna tarjoaa hyvinvointialueille sosiaali- ja terveydenhuollon palvelutuotantomalleja, joilla julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyössä taataan vaikuttavat palvelut kansalaisille. Pihlajalinnalla työskentelee noin 7 000 työntekijää ja 2 200 ammatinharjoittajaa. Vuonna 2023 Pihlajalinnan liikevaihto oli 720 miljoonaa euroa. Pihlajalinnan osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lue lisää
www.pihlajalinna.fi.