Pihlajalinna Oyj  Sijoittajauutinen  1.8.2022 klo 14.00

Pihlajalinna Oyj julkistaa puolivuosikatsauksen kaudelta 1.1.–30.6.2022 perjantaina 12.8.2022

Pihlajalinna Oyj julkistaa puolivuosikatsauksen kaudelta 1.1.–30.6.2022 perjantaina 12.8.2022 klo 08.00. Puolivuosikatsaus on saatavilla yhtiön sijoittajasivuilla osoitteessa Pihlajalinna Raportit.

Tilaisuus analyytikoille, sijoittajille ja medialle

Pihlajalinna järjestää julkistustilaisuuden analyytikoille, sijoittajille ja medialle perjantaina 12.8.2022 klo 10.00 Sanomatalossa, tilassa Studio Eero, Töölönlahdenranta 2, Helsinki. Tuloksen esittelee toimitusjohtaja Joni Aaltonen.

Tilaisuus on seurattavissa myös suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa: https://pihlajalinna.videosync.fi/q2-2022. Tilaisuuden tallenne on katseltavissa myöhemmin tällä samalla verkkosivulla.

Ilmoittautuminen

Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan julkistamistilaisuuteen viimeistään keskiviikkona 10.8.2022 tämän linkin kautta: Ilmoittautuminen Pihlajalinna H1 2022

Lisätiedot:

Tarja Rantala, talous- ja rahoitusjohtaja (CFO), 040 774 9290
Marko Savolainen, lakiasiainjohtaja (CLO), 0400 195 213

Pihlajalinna (Nasdaq Helsinki: PIHLIS) on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali-, terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajista. Konserni tuottaa palveluita yksityishenkilöille, yrityksille, vakuutusyhtiöille ja julkisyhteisöille, kuten kunnille ja kuntayhtymille, eri puolilla Suomea. Konserni tuottaa muun muassa lääkärinvastaanottopalveluita ja erikoissairaanhoidon palveluita, työterveyden ja suunterveyden palveluita sekä asumis- ja hyvinvointipalveluita. Konserni tarjoaa julkisyhteisöille sosiaali- ja terveydenhuollon palvelutuotantomalleja, joiden tarkoituksena on tuottaa julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyöllä laadukkaita palveluita. Lue lisää www.pihlajalinna.fi.