Pihlajalinna Oyj julkistaa tilinpäätöstiedotteen 2023 keskiviikkona 14.2.2024

Pihlajalinna Oyj               Sijoittajauutinen               31.1.2024 klo 14.00

Pihlajalinna Oyj julkistaa tilinpäätöstiedotteen 2023 keskiviikkona 14.2.2024

Pihlajalinna Oyj julkistaa tilinpäätöstiedotteen kaudelta 1.1.–31.12.2023 keskiviikkona 14.2.2024 noin klo 8.00. Tilinpäätöstiedote on saatavilla yhtiön sijoittajasivuilla.

Suora webcast-lähetys analyytikoille, sijoittajille ja medialle

Pihlajalinna järjestää julkistustilaisuuden analyytikoille, sijoittajille ja medialle keskiviikkona 14.2.2024 klo 10.00 suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa https://pihlajalinna.videosync.fi/q4-2023.

Tulostilaisuudessa paikalla ovat toimitusjohtaja Tuomas Hyyryläinen, talous- ja rahoitusjohtaja Tarja Rantala sekä viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Tuula Lehto. Tulosjulkistuksen kieli on suomi.

Tilaisuuteen voi osallistua myös paikan päällä Sanomatalossa, tilassa Studio Eero, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki. Tilassa on rajattu määrä osallistujapaikkoja, joten pyydämme paikan päälle saapuvia ilmoittautumaan perjantaihin 9.2.2024 mennessä sähköpostitse osoitteeseen viestinta@pihlajalinna.fi.

Tilaisuuden tallenne on katseltavissa myöhemmin samalla verkkosivulla kuin livelähetys.

Lisätiedot:
Tarja Rantala, talous- ja rahoitusjohtaja, p. 040 774 9290, tarja.rantala@pihlajalinna.fi
Tuula Lehto, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, p. 040 588 5343, tuula.lehto@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä
sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottajista. Konsernilla on kattavat ja laadukkaat lääkärikeskus- ja sairaalapalvelut sekä työterveys- ja vakuutusyhteistyöpalvelut. Lisäksi Pihlajalinna tarjoaa hyvinvointialueille sosiaali- ja terveydenhuollon palvelutuotantomalleja, joilla julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyöllä taataan vaikuttavat palvelut kansalaisille. Pihlajalinnalla työskentelee yli 7 000 työntekijää ja 2 200 ammatinharjoittajaa. Vuonna 2022 Pihlajalinnan liikevaihto oli 690,5 miljoonaa euroa. Pihlajalinnan osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lue lisää www.pihlajalinna.fi.