Pihlajalinna Oyj on saanut päätökseen omien osakkeidensa hankinnan

Pihlajalinna Oyj                           Pörssitiedote                               21.4.2022 klo 8.15

Pihlajalinna Oyj on saanut päätökseen omien osakkeidensa hankinnan

Pihlajalinna on saanut päätökseen omien osakkeidensa hankinnan, joka alkoi 24.3.2022 ja päättyi 20.4.2022. Tänä aikana Pihlajalinna hankki 120 000 omaa osaketta keskihintaan 12,297 euroa osakkeelta. Osakkeet hankittiin Nasdaq Helsinki Oy:n järjestämässä julkisessa kaupankäynnissä hankintahetken markkinahintaan.

Omien osakkeiden hankinta perustui varsinaisen yhtiökokouksen 15.4.2021 antamaan valtuutukseen ja ne käytetään yritysjärjestelyssä sekä osana yhtiön kannustinjärjestelmää.

Hankinnan jälkeen Pihlajalinna Oyj:llä on yhteensä 77 133 omaa osaketta, jotka vastaavat noin 0,34 prosenttia yhtiön kaikista osakkeista.

Lisätiedot:
Tarja Rantala, talous- ja rahoitusjohtaja (CFO), +358 40 774 9290

20-vuotias Pihlajalinna (Nasdaq Helsinki: PIHLIS) on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali-, terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajista. Konserni tuottaa palveluita yksityishenkilöille, yrityksille, vakuutusyhtiöille ja julkisyhteisöille, kuten kunnille ja kuntayhtymille, eri puolilla Suomea. Konserni tuottaa muun muassa lääkärinvastaanottopalveluita ja erikoissairaanhoidon palveluita, työterveyden ja suunterveyden palveluita sekä asumis- ja hyvinvointipalveluita. Konserni tarjoaa julkisyhteisöille sosiaali- ja terveydenhuollon palvelutuotantomalleja, joiden tarkoituksena on tuottaa julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyöllä laadukkaita palveluita. Lue lisää www.pihlajalinna.fi.