Pihlajalinna tiedottaa rakenneuudistuksesta alkuvuoden 2018 aikana

Pihlajalinna Oyj               Pörssitiedote          27.12.2017 klo 9.30

Pihlajalinna tiedottaa rakenneuudistuksesta alkuvuoden 2018 aikana

Pihlajalinna tiedotti 21.11.2017 strategiansa täsmennyksestä. Samalla yhtiö ilmoitti ryhtyneensä suunnittelemaan uutta toimintarakennetta ja tiedottavansa rakenneuudistuksesta vielä kuluvan vuoden aikana. Rakenneuudistuksen suunnittelu on meneillään, mutta toimitusjohtajan vaihdoksen jälkeen suunnittelu vaatii lisäaikaa. Pihlajalinna tiedottaa uudesta toimintarakenteesta alkuvuoden 2018 aikana.

Pihlajalinna Oyj

Joni Aaltonen, toimitusjohtaja, 040 524 7270

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa yksityisissä lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa ja hammashoitoa. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.