Pihlajalinna valittiin Jyväskylän Huhtasuon avosairaanhoidon palveluntuottajaksi

Pihlajalinna Oyj                         Lehdistötiedote                         11.9.2020 klo 15.45

Jyväskylän kaupunki on valinnut Pihlajalinnan tuottamaan Huhtasuon terveysaseman avosairaanhoidon palvelut 2.11.2020 alkaen.

Sopimus tehdään ajalle 2.11.2020–1.11.2023 ja sitä on mahdollista jatkaa määräaikaisen sopimuskauden jälkeen toistaiseksi voimassa olevana. Sopimuksen arvo on koko määräaikaiselta sopimuskaudelta kuusi miljoonaa euroa.

Palvelukokonaisuuteen kuuluu Huhtasuon terveysaseman palvelualueen asukkaiden perusterveydenhuollon virka-aikainen avosairaanhoito, kiirevastaanotto sekä muun muassa näiden yhteydessä tapahtuva terveysneuvonta ja terveystarkastukset.

”Tavoitteenamme on avosairaanhoidon vastaanottotoiminnan saatavuuden parantaminen Huhtasuolla. Pihlajalinna tuo mukanaan myös vankan kokemuksensa osaavan henkilöstön rekrytoinnista”, Pihlajalinnan toimitusjohtaja Joni Aaltonen sanoo.

Jyväskylän Huhtasuon terveysaseman palvelualueella asuu noin 9 300 asukasta.

Joni Aaltonen, toimitusjohtaja, 040 524 7270

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa, hammashoitoa ja hyvinvointipalveluja. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.