Pihlajalinna Ylöjärvi uusiin tiloihin 9.5.2022

Pihlajalinnan Ylöjärven lääkärikeskus on muuttanut uusiin toimitiloihin osoitteeseen Mikkolantie 1–3.

Samat tutut asiantuntijat palvelevat asiakkaita uusissa tiloissa. Myös aukioloajat säilyvät samoina. Palvelut laajenevat, ja kesän aikana lisätään erikoislääkäreiden vastaanottoja.

–Tavoitteenamme on kesän ja syksyn aikana lisätä erikoislääkäritarjontaamme Ylöjärven lääkärikeskuksessa. Syksyllä myös aukioloaikamme pidentyvät. Näiden toimenpiteiden sekä uusien, isompien tilojen myötä Ylöjärven Pihlajalinnasta  tulee entistä monipuolisempi ja virkeämpi lääkärikeskus, sanoo Pirkanmaan ja Satakunnan palvelupäällikkö Erika Wathén.

Pihlajalinna Ylöjärvi
Mikkolantie 1–3
33470 Ylöjärvi

Avoinna
ma–ke ja pe 8–16
to 8–18

palvelupäällikkö Erika Wathén
p. 050 451 2090 tai erika.wathen@pihlajalinna.fi

20-vuotias Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali-, terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajista. Konserni tuottaa palveluita yksityishenkilöille, yrityksille, vakuutusyhtiöille ja julkisyhteisöille, kuten kunnille ja kuntayhtymille, eri puolilla Suomea. Konserni tuottaa muun muassa lääkärinvastaanottopalveluita ja erikoissairaanhoidon palveluita, työterveyden ja suunterveyden palveluita sekä asumis- ja hyvinvointipalveluita. Konserni tarjoaa julkisyhteisöille sosiaali- ja terveydenhuollon palvelutuotantomalleja, joiden tarkoituksena on tuottaa julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyöllä laadukkaita palveluita. Lue lisää www.pihlajalinna.fi.