Pihlajalinnan Kanta-Hämeen toimipisteverkoston muutokset

Pihlajalinna tiedottaa tehostamisohjelmaan liittyvistä toimipisteverkoston muutoksista alueittain.

Kanta-Hämeessä Pihlajalinna Tuuloksen ja Pihlajalinna Hämeenlinnan toimipisteet yhdistyvät, ja Tuuloksen toimipisteen toiminta on päättynyt 30.8.2019. Pihlajalinna Hämeenlinna palvelee osoitteessa Raatihuoneenkatu 10. Myös Pihlajalinna Lopen toiminta jatkuu normaalisti. Pihlajalinna tuottaa Kanta-Hämeessä myös terveydenhuollon palvelut Hattulaan.

Pihlajalinna tiedotti tänään myös Kanta-Hämeen aluejohtajan vaihtumisesta. Tiina Halinen on irtisanoutunut tehtävästään ja aluejohtajaksi on nimitetty lääketieteen lisensiaatti ja geriatrian erikoislääkäri Arvo Haapanen.

Muiden alueiden toimipisteverkostossa mahdollisesti tapahtuvista muutoksista tiedotamme alkusyksyn aikana.

aluejohtaja Arvo Haapanen, p. 050 524 9328
operatiivinen johtaja Teija Kulmala, p. 050 347 4661

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa, hammashoitoa ja hyvinvointipalveluja. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.