Pihlajalinnan nimitystoimikunnan kokoonpano

Pihlajalinna Oyj                           Pörssitiedote                               26.9.2018 klo 11.00

Pihlajalinnan nimitystoimikunnan kokoonpano

Pihlajalinna Oyj:n neljä suurinta rekisteröityä osakkeenomistajaa (Euroclear Finland Oy:n pitämä yhtiön osakasluettelo 1.9.2018) ovat nimittäneet osakkeenomistajien nimitystoimikuntaan seuraavat edustajat:

• Jari Eklund, yhtiöryhmän johtaja ja hallitusten jäsen, LähiTapiola Keskinäinen Vakuutusyhtiö ja LähiTapiola Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö
  • Mikko Wirén, toimitusjohtaja, MWW Yhtiö Oy
  • Antti Kuljukka, toimitusjohtaja, Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia
  • Hanna Hiidenpalo, johtaja, sijoitukset, Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elo

Osakkeenomistajien nimitystoimikunta valitsee keskuudestaan puheenjohtajan.

Nimitystoimikunnan tehtävä on valmistella seuraavalla varsinaiselle yhtiökokoukselle hallituksen jäsenten valintaan ja palkitsemiseen liittyvät ehdotukset.

Joni Aaltonen, toimitusjohtaja, 040 524 7270

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa, hammashoitoa ja hyvinvointipalveluja. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.