Pihlajalinnan vuoden 2016 vuosikertomus julkaistu

Pihlajalinnan vuoden 2016 vuosikertomus on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa investors.pihlajalinna.fi. Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen. Lisäksi Pihlajalinna on julkaissut selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä verkkosivuillaan osoitteessa investors.pihlajalinna.fi/corporate-governance.

Painettu vuosikertomus on saatavilla suomeksi ja englanniksi viikolla 14, ja sen voi tilata sähköpostitse osoitteesta: vuosikertomus@pihlajalinna.fi.

Siri Markula, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, 040 743 2177, siri.markula@pihlajalinna.fi
Hanne Keidasto, lakiasiainjohtaja, 040 840 5252, hanne.keidasto@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö tuottaa sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita yksityishenkilöille, yrityksille, vakuutusyhtiöille ja julkisyhteisöille ja tarjoaa palveluita lääkärikeskuksissa, terveysasemilla, hammasklinikoilla ja sairaaloissa ympäri Suomea. Yhtiö tuottaa Dextra-brändin alla toimivissa yksityisissä lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa muun muassa lääkärivastaanotto- ja erikoissairaanhoidon palveluita mukaan lukien päivystyspalvelut, monipuoliset kirurgiset palvelut sekä työterveyshuollon ja suun terveydenhoidon palvelut. Pihlajalinna-brändin alla Yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille sosiaali- ja terveydenhuollon palveluntuotantomalleja, joiden tarkoituksena on julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyönä tuottaa laadukkaita palveluita julkisrahoitteisen terveydenhuollon asiakkaille.