Suomen Keinojuuriklinikka Oy on nyt Pihlajalinna Keinojuuriklinikka

Tapiolassa sijaitseva Suomen Keinojuuriklinikka on 1.11.2017 eteenpäin Pihlajalinna Keinojuuriklinikka. Lääkärikeskuksen toiminta jatkuu täysin entisellään, ja asiakkaita palvelee sama tuttu henkilökunta kuin tähänkin asti.

Suomen Keinojuuriklinikka on tähänkin asti ollut osa Pihlajalinnan yksityisten lääkärikeskusten ketjua, ja nyt kaikki keskukset siirretään Pihlajalinna-nimen ja -ilmeen alle. Pihlajalinna on suurin kotimaisessa omistuksessa oleva sosiaali- ja terveyspalveluja tarjoava toimija. Sen pääkonttori sijaitsee Tampereella, ja yhtiö maksaa kaikki veronsa Suomeen.

”Toivotamme sekä kaikki tutut että uudet asiakkaamme lämpimästi tervetulleiksi.

Pihlajalinnan lääkärikeskuksiin voi varata ajan osoitteesta www.pihlajalinna.fi. Pihlajalinna Keinojuuriklinikan henkilökunnan tavoittaa numerosta 010 312185

Suuhygienisti Jenni Poutanen, jenni.poutanen@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna on Suomen johtavia yksityisiä sosiaali- ja terveydenhuollon tuottajia. Palvelemme yksityishenkilöitä, yrityksiä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Olemme kotimaisessa omistuksessa ja maksamme kaikki veromme Suomeen.