Uudistuneen Pihlajalinnan ensimmäinen kampanja korostaa jokaisen ihmisen tärkeyttä

Sosiaali- ja terveyspalvelujen tuottaja Pihlajalinna on uudistanut brändiään ja markkinointiaan voimakkaasti tänä vuonna. Vuoden alussa yritys ilmoitti siirtävänsä kaikki toimintonsa Pihlajalinna-brändin alle. Tämän jälkeen uusi ilme on jalkautunut yhtiön lääkärikeskuksiin, sairaaloihin ja hammasklinikoihin kautta maan. Nyt alkaa kampanjointi TV:ssä, ulkomainoksissa, radiossa, verkossa ja sosiaalisessa mediassa.

”Mainonta on vain jäävuoren huippu markkinoinnin tekemisessä. Olemme tehneet hartiavoimin töitä parantaaksemme asiakkaidemme palvelukokemusta jokaisessa kohtaamisessa. Haluamme meidän 5 000 työntekijämme pitävän jokaista asiakastamme korvaamattoman tärkeänä yksilönä. Oli luonnollista rakentaa ensimmäinen Pihlajalinna-kampanja tämän ajatuksen varaan”, sanoo markkinointijohtaja Pauli Waroma.

Kauan eläköön elämä -kampanja rakentuu ajatukselle, että jokainen ihminen on jollekin toiselle ihmiselle, ryhmälle tai organisaatiolle korvaamaton, tärkeä tai jopa maailman tärkein. Me sanomme sen toisillemme liian harvoin. Meitä kaikkia ainutlaatuisia ihmisiä on syytä muistuttaa tärkeydestämme. Se tuntuu hyvältä ja panee ajattelemaan asioita oman itsensä ulkopuolelta. Oletko koskaan miettinyt, kenelle sinä olet korvaamaton? Pihlajalinna halusi viedä tämän ajatuksen sanoista tekoihin toteuttamalla sarjan mukavia yllätyksiä ihmisille, jotka todella ansaitsivat sen. Videot tulevat jakoon kampanjasivustolle www.kauaneläköönelämä.fi ja YouTubeen.

Tv-kampanja rakentuu tositarinoiden varaan. Tarinoissa ihmiset kertovat ystävilleen, työkavereilleen ja valmentajilleen, miksi pitävät heitä tärkeinä ja mistä ovat heille kiitollisia. Tarinat ovat herkkiä ja koskettavia, mutta myös voimaannuttavia. Kantava ajatus on se, että me kaikki olemme jollekin tärkeitä.

Pihlajalinna on suurin kotimaisessa omistuksessa oleva sosiaali- ja terveyspalvelujen tuottaja. Yhtiö työllistää noin 5000 ihmistä ympäri Suomea ja se maksaa kaikki veronsa Suomeen.

Pauli Waroma, markkinointijohtaja, 0400 933 935, pauli.waroma@pihlajalinna.fi