Uusi henkilöstöjohtaja nimitetty

Pihlajalinna Oyj                           Pörssitiedote                               5.4.2019 klo 12.00

Uusi henkilöstöjohtaja nimitetty

OTK, varatuomari Elina Heliö on nimitetty Pihlajalinna-konsernin henkilöstöjohtajaksi. Hän siirtyy tehtäväänsä Orion Oyj:n henkilöstöjohtajan tehtävästä ja aloittaa työnsä Pihlajalinnassa konsernin johtoryhmän jäsenenä 6.5.2019. Tehtävässään hän raportoi toimitusjohtaja Joni Aaltoselle.

”Toivotamme Elinan tervetulleeksi konserniimme. Toimialamme on hyvin henkilöstövaltainen, ja laadukas ja tehokas henkilöstöjohtaminen sekä työhyvinvointi ovat meille tärkeitä elementtejä menestyksemme kannalta”, toteaa Pihlajalinna-konsernin toimitusjohtaja Joni Aaltonen.

Joni Aaltonen, toimitusjohtaja, 040 524 7270

Pihlajalinna on yksi Suomen johtavista yksityisistä sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottajista. Yhtiö palvelee yksityishenkilöitä, yrityksiä, vakuutusyhtiöitä ja julkisyhteisöjä, kuten kuntia ja sairaanhoitopiirejä. Pihlajalinna tuottaa muun muassa lääkärivastaanottopalveluita, erikoissairaanhoitoa, päivystyspalveluita, monipuolisia kirurgisia palveluita, työterveyshuoltoa, hammashoitoa ja hyvinvointipalveluja. Lisäksi yhtiö tarjoaa julkisyhteisöille innovatiivisia sosiaali- ja terveydenhuoltomalleja.