Ahma insinöörit Oy Tiehallinnon kumppaniksi

Projektinjohtoyhtiö Ahma insinöörit Oy on solminut puitesopimukset tiehankkeista Tiehallinnon Uudenmaan ja Hämeen tiepiirien kanssa.

Hämeen tiepiirin ja Ahma insinöörit Oy:n välinen puitesopimus on voimassa vuoteen 2011 saakka. Sopimus kattaa tiehankkeiden projektinjohtopalvelut Hämeen tiepiirin alueella.

Uudenmaan tiepiirin ja Ahma insinöörit Oy:n välinen puitesopimus tiehankkeiden rakennuttamisesta on voimassa vuodet 2007 - 2010. Ensimmäisenä projektina Ahma insinöörit Oy toteuttaa Kehä I:n ja Itäväylän parantamisen vuonna 2007.

Yhtiöllä on pitkäkestoiset puitesopimukset myös YTV:n, Helsingin kiinteistöviraston sekä Tampereen kaupungin kanssa.

Lisätiedot:

Matti Kurki
Aluepäällikkö (Hämeen alue)
Puh: 040 760 7026
matti.kurki@ahmainsinoorit.fi
www.ahmainsinoorit.fi

Pekka Roitto
Markkinointijohtaja
Puh: 050 413 4205
pekka.roitto@ahmainsinoorit.fi
www.ahmainsinoorit.fi

Vuonna 2002 perustettu Ahma Insinöörit Oy on vaativien projektien johtamiseen keskittynyt rakennuttaja- ja projektinjohtotoimisto. Yhtiön palveluksessa on 51 henkilöä ja vuoden 2006 liikevaihto oli 5,6 miljoonaa euroa. Yhtiöllä on toimipisteet Helsingissä, Tampereella, Oulussa ja Kittilässä sekä tytäryhtiöt Venäjällä ja Ukrainassa. Ahma Insinöörit Oy on mukana Vuosaaren sataman ja Olkiluodon kolmannen ydinreaktorin rakennusprojekteissa sekä Kittilän Suurkuusikon kaivoshankkeessa. Venäjällä merkittäviä hankkeita ovat olleet Pietarin lounaisen jätevedenpuhdistamon aloitus ja Stora Enson pakkaustehtaiden rakennuttajatehtävät.