Business Objects ja Solita syventävät yhteistyötä

Tiedote: 12.10.2006

Business Objects ja Solita syventävät yhteistyötä

Johtava business intelligence –ratkaisujen tuottaja Business Objects ja Solita Oy ovat syventäneet partneriyhteistyötään Suomessa. Tästä syksystä alkaen Solita tarjoaa asiakkailleen koko Business Objectsin tuotantokaaren kattavasti ratkaisuja.

Vuoden ajan kestänyt yhteistyö Business Objectsin ja Solitan välillä kattaa nyt jokapäiväisen konsultoinnin ja tuen käyttäjille. Solita tulee keskittämään huomattavan osan resursseistaan Business Objectsin tuotteisiin ja palveluihin. Business Objects puolestaan kouluttaa Solitan asiantuntijat virallisiksi, sertifioiduiksi Business Objectsin konsulteiksi.

Yhteistyön syveneminen hyödyttää loppukäyttäjiä. Ratkaisujen käyttäjillä on nyt entistä parempi ja laajempi tekninen tuki Business Objectsin tuotteille.

Business Objectsin Suomen maajohtaja Mika Ovaskainen on tyytyväinen uuteen sopimukseen, joka vahvistaa edelleen yhtiön pyrkimystä Suomen markkinoiden suurimmaksi pelaajaksi.
- Pyrimme jatkuvaan kasvuun Suomessa ja hedelmällinen yhteistyö myös Solitan kanssa haluttiin nyt viedä entistä pidemmälle. Toimivat ja laajat partnerisuhteet ovat meille erittäin tärkeitä sekä asiakkaiden hankinnassa että saumattomasti toimivassa tuotetuessa. Kouluttamalla partnerimme asiantuntijoiksi saamme mahdollisimman kattavan asiantuntijaverkoston asiakkaidemme käyttöön.

Solitan Jukka Jääheimo on tyytyväinen yhteistyön tiivistymiseen.
- Asiakkaamme hakevat aina konkreettista lisäarvoa BI-ratkaisuilta. Vaativat asiakashankkeet ovat kehittäneet osaamisemme BI-ratkaisuissa erittäin korkeatasoiseksi. Solita onkin kasvanut yhdeksi merkittävimmistä Business Intelligence –ratkaisujen tuottajista Suomessa. Laajentamalla osaamisemme koko Business Objectsin BI –suiteen pystymme tarjoamaan entistä kokonaisvaltaisempia ratkaisuja asiakkaille.

Jukka Jääheimo
Director, Integration Solutions
Solita Oy
Puh: 040 76 88 787