Cor Groupin kasvu jatkunut vahvana

Terveyden ja hyvinvoinnin liiketoiminta-alueella toimivan Cor Group -konsernin liiketoiminnan kehitys jatkoi vahvaa kasvuaan edellisvuosien tapaan.

Suomalaisen Cor Group -konsernin liikevaihto ylitti vuonna 2011 52 miljoonaa euroa. Edelliseen vuoteen verrattuna kasvua oli 16,5 prosenttia. Konsernin liikevaihto on kasvanut viidessä vuodessa yli 340 prosenttia.

– Ennakoimme vahvan kasvun jatkuvan myös tänä vuonna ja liikevaihdon nousevan noin 60 miljoonaan euroon, arvioi Cor Groupin toimitusjohtaja Teppo Lindén.

Konsernin liikevoitto on merkittävien investointien ja vahvan kasvun aikana pysynyt voitollisena ja samalla henkilöstömäärä on kasvanut yli 460 henkilöön.

Cor Groupin liiketoiminta perustuu potentiaalisten menestysyritysten tunnistamiseen ja luomiseen sekä niiden kasvun tukemiseen. Voimakkaasti tuotekehitykseen keskittyvän konsernin keskeiset liiketoiminta-alueet ovat terveys- ja hyvinvointipalvelut, digitaalinen media, teknologiapalvelut sekä asumis- ja palvelukehitys.

Yksityisomisteiseen Cor Group -konserniin kuuluvat Coronaria-konserni, Terve Media -konserni ja Mectalent Oy.

Lähivuosien tavoitteena Cor Groupilla on kasvaa edelleen merkittävästi toimintaympäristöään nopeammin. Yritysperheen pääkonttori sijaitsee Oulussa.

Lisätiedot:
Toimitusjohtaja Teppo Lindén