CORONARIA HOITOKETJU OY:lle UUSI TOIMITUSJOHTAJA

Voimakkaasti kasvava kotimainen Coronaria Hoitoketju Oy vahvistaa toimintaansa ja täydentää johtoaan

Yhtiön uutena toimitusjohtajana aloittaa 15.4.2013 Panu Ala-Nikkola. Hän siirtyy tehtävään Martela Oyj:n Suomen tulosyksikön johtajan paikalta. Martelassa hän on toiminut vuodesta 2001 lähtien. Sitä ennen hän on toiminut mm. Huhtamäki Oyj:n myynnin, markkinoinnin ja johdon tehtävissä Euroopassa ja Aasiassa.

Panu Ala-Nikkolan nimitys tukee Coronarian nopeaa kasvustrategiaa ja kehittymistä yhdeksi alan johtavista kotimaisista toimijoista. Hänen pitkä kokemuksensa tuote- ja palveluliiketoimintojen johtamisesta Suomessa ja kansainvälisesti edesauttaa yhtiötä olennaisesti vahvistamaan asemaansa nopeasti kasvavassa markkinassa.

Jari Mäki-Runsas on ansiokkaasti luotsannut yhtiötä viimeiset viisi vuotta ja nostanut Coronarian merkittäväksi toimijaksi Suomen hoiva- ja terveydenhuoltosektorilla. Hallituksen ja toimitusjohtaja Mäki-Runsaan kanssa tehdyllä päätöksellä Jari Mäki-Runsas keskittyy jatkossa konsernin nopeasti kasvavan tytäryhtiön Coronaria Päivähoito Oy:n toimitusjohtajan tehtäviin. Tämän lisäksi hänen vastuullaan ovat myös hoivan liiketoiminnan sekä sote-ulkoistusten johtaminen.

“Yhtiön puolesta haluan toivottaa Panu Ala-Nikkolan tervetulleeksi uuteen tehtävään nopeasti kasvavassa liiketoiminnassa ja samalla kiittää Jari Mäki-Runsasta menestyksekkäästä työstä konsernin hyväksi.” Toteaa Coronaria Hoitoketju Oy:n hallituksen puheenjohtaja Juha Mikkola.

Yhteystiedot:

Juha Mikkola
Hallituksen puheenjohtaja
Coronaria
tel.
+358-50-5900 522
e-mail: juha.mikkola@norvestia.fi

Coronaria Hoitoketju on Suomen suurimpia terveys- ja hyvinvointipalvelujen tuottajia. Palveluvalikoimaan kuuluvat monipuoliset terveyspalvelut, kotihoidon ja palveluasumisen palvelut ja varhaiskasvatuksen palvelut. Coronarian vuoden 2012 liikevaihto oli noin 31 miljoonaa ja henkilöstöä oli yli 600. Merkkinä kotimaisuudesta Coronarialle on myönnetty avainlippu!