Edelman valitsi Pilgrimin

Viestintätoimisto Pilgrim Oy (www.pilgrim.fi) on valittu viestintätoimisto Edelmanin Suomen affiliaatti-toimistoksi. Pilgrimistä tuli samalla osa Edelmanin pohjoismaisten viestintätoimistojen yhteenliittymää, Edelman Nordic Hubia. Yhteenliittymää johtaa Edelmanin Tukholman toimisto (www.edelman.se).

Edelman on maailman suurin itsenäinen viestintätoimisto. Edelmanilla on 51 toimistoa ja yli 50 affiliaatti-toimistoa ympäri maailman. Viime vuosien aikana Edelman on voittanut lukuisia palkintoja, kuten PRWeek-lehden vuoden viestintätoimisto -palkinnon vuonna 2009. Edelman toteuttaa vuosittain kansainvälisen Trust Barometer -tutkimuksen, joka kuvaa muutoksia mielipidejohtajien luottamuksessa mm. liike-elämään ja yhteiskunnan toimijoihin.

Tukholman Edelman koordinoi kansainvälisiä toimeksiantoja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Edelman Nordic Hubiin kuuluvat Suomen ja Ruotsin lisäksi Norja, Tanska, Islanti, Viro, Latvia ja Liettua. Nordic Hubin koordinoimilla hankkeilla luodaan tehokkaita ratkaisuja kansainvälisten yritysten viestinnän tarpeisiin.

– Olemme tyytyväisiä, että saimme Pilgrimin mukaan Edelmaniin ja Edelman Nordic Hubiin. Kasvava kysyntä pohjoismaisille viestinnän kokonaisratkaisuille edellyttää, että toimimme kussakin maassa parhaiden toimijoiden kanssa, sanoo Tukholman Edelmanin toimitusjohtaja Håkan Jarnelius.

Digitaaliajan brändiviestintää

Pilgrim Oy on vuonna 1995 perustettu toimialasitoutumaton yritysviestinnän asiantuntijaorganisaatio. Yhtiö on ollut Darwin-ryhmän osakkuusyritys vuodesta 2007 alkaen.

Pilgrim tarjoaa asiakkailleen brändiviestinnän, markkinoinnin ja digitaalisen median kokonaistoimituksia.

– Panostamme erityisesti digitaaliseen mediaan, sillä sen kautta tavoitamme brändien kohderyhmät aidosti ja suoraan. Edelmanin kautta tulemme välittämään suomalaista digitaalisen median sisällöntuotto-osaamista myös muihin Pohjoismaihin ja Eurooppaan, sanoo Pilgrimin toimitusjohtaja Olli Ollila.