Kaisa Liski liiketoimintajohtajaksi Uudenmaan Viva Oy:öön

Liskin vastuulla myös vuonna 2012 lanseerattavan uuden palvelukonseptin kehittäminen

Liv-televisiokanavan Kiinteistökuningatar Kaisa -ohjelmasta tunnetuksi tullut Kaisa Liski on nimitetty liiketoimintajohtajaksi kiinteistönvälitysyritys Uudenmaan Viva Oy:öön (www.vivalkv.fi). Perjantaista 9.12.2011 alkaen hän tulee vastaamaan Viva LKV:n Arvoasunnot-liiketoiminnasta (www.arvoasunnot.fi).

Viva LKV:n toimitusjohtaja Hannu Valojärvi pitää rekrytointia merkittävänä Liskin poikkeuksellisen ammattiosaamisen takia.

– Tunnen Kaisa Liskin entuudestaan ja hän oli jo aloittaessaan luontainen kyky alalla. Nyt LKV-tutkinnon, vuosien lisäkokemuksen ja ainutlaatuisen urakehityksen myötä hän on huomattava vahvistus yrityksellemme, Valojärvi luonnehtii.

Viva LKV:n lähitulevaisuudessa lanseeraama uudenlainen palvelukonsepti on Viva LKV:n johdon sekä Liskin yhdessä kehittämä, ja sen uskotaan virkistävän kotimaista kiinteistönvälitysalaa yleisemminkin.

Laadukasta, omannäköistä kiinteistönvälitystä

Liski luottaa Viva LKV:n kasvupotentiaaliin. Tulosvastuullinen johtaminen ja liiketoiminnan kehittäminen motivoivat hakemaan uusia haasteita ja kehittämään omaa osaamista.

– Pidän yritystä ja uutta vastuualuettani tulosvastuullisen liiketoiminnan kehitystehtävissä erittäin mielekkäänä. Haluan kehittyä ammatissani jatkuvasti ja suhtaudun siihen kuin myös koko alaan kunnianhimoisesti. Omiin tavoitteisiini nähden Viva LKV tarjoaa riittävän isot puitteet.

Liski näkee erityisen tärkeänä voida tehdä työtä omalla tyylillä. Hänen näkemyksensä mukaan paras ymmärrys tälle lähtökohtaiselle ajatukselle löytyi juuri Viva LKV:stä.

– Haluan tuottaa tyylikästä ja ammattitaitoista kiinteistönvälityspalvelua, jossa laadukas tekeminen erottuu ja tuo hyvän lopputuloksen niin kiinteistövälitysyrittäjälle kuin asiakkaillekin.

Myönteinen vaikutus myyntiin ja rekrytointiin

Valojärvi arvioikin Liskin rekrytoinnin sujuvan luonnollisesti.

– Uskomme hänen tulollaan olevan positiivisia vaikutuksia paitsi omaan myyntitiimiinsä myös koko Arvoasunnot-liiketoimintaamme.

Valojärven mukaan Liskillä tulee olemaan myönteinen vaikutus myös yrityksen rekrytoitiin.

– Yksinkertainen tosiasia on, että Kaisa Liskin kanssa työskentelevillä on enemmän myytävää ja siten myös myyntiä. Alalla työskentelevät ymmärtävät tällaisen osaajan arvon.

Uusi ohjelma maaliskuussa 2012

Kaisa Liskin emännöimän Kiinteistökuningatar Kaisa -ohjelman tuoma tunnettuus sekä mainosarvo vaikuttavat Valojärven mukaan myönteisesti Viva LKV:n julkisuuskuvaan ja markkinointiin.

– Suomen asuntomarkkina on epävakaassa tilassa. Kaisa Liskin tuoma lisä kohdemääriimme luo yrityksellemme puskurin markkinoiden hidastuessa tai hintojen laskiessa.

Maaliskuussa 2012 alkaa uusi Kaisa Liskin emännöimä kiinteistömaailmaan sijoittuva ohjelma.

Hannu Valojärvi
Puh: 020 741 3060