KidsRock – Pelastakaa Lapset ry:n 90-vuotisjuhlakonserttikiertue yhteistyössä Nelonen Media!

Pelastakaa Lapset ry täyttää tänä vuonna 90 vuotta ja juhlii pitkää taivaltaan työssään lasten puolesta maanlaajuisen KidsRock 2012 -konserttikiertueen merkeissä. 90-vuotisjuhlavuotta vietetään teemalla Pelastakaa Lapset ensin.

Lastensuojelun tarve on viime vuosina kasvanut voimakkaasti. Suomessa on yli 17 000 lasta ja nuorta sijoitettuna kotiensa ulkopuolelle.

”Nyky-yhteiskunnassa vallitsevat vahvasti taloutta painottavat, kovat arvot. Aikuisten maailma pyörii rahan, talouden, työelämän paineiden ja kiireen ehdoilla. Monesti lapsi unohtuu ja jää huolineen yksin. Siksi haluamme viettää juhlavuottamme teemalla: Pelastakaa Lapset ensin. Jos rakentaisimme yhdessä maailman, jossa lapsilla on hyvä olla, meillä kaikilla olisi hyvä olla”, järjestön pääsihteeri Hanna Markkula-Kivisilta vetoaa.

KidsRock 2012-konserttikiertue

4.11.                         Oulu                         Madetoja-sali

17.11.                       Jyväskylä                  Paviljonki

18.11.                       Tampere                  Pakkahuone

25.11.                       Turku                       Caribia Areena

2.12.                         Helsinki                     Kaapelitehdas         Helsingin konsertti taltioidaan Neloselle.

Konserttikiertueen artisteina kaikissa viidessä konsertissa ovat Anna Abreu, Antti Tuisku ja Anna Puu. Sen lisäksi Oulun Madetoja-salissa esiintyy Aki Louhela. Turussa esiintyy tähtiartistien lisäksi Ronya ja Helsingin Kaapelitehtaan konsertissa esiintyvät tähtiartistien ja Ronyan lisäksi Voicesta tuttu Jesse Kaikuranta sekä Sturm und Drang. Kiertueen orkesterina soittaa Idolsista tuttu housebändi kapellimestarinaan Leri Leskinen.

Yhteistyössä Nelonen Media!

“Lasten asema ja oikeudet puhuttavat tällä hetkellä ehkä enemmän kuin koskaan. Nelonen Media haluaa tukea perinteikkään Pelastakaa Lapset ry:n hyvää asiaa, ja korkealaatuinen konserttitaltiointi on luonteva tapa olla mukana lapsi- ja nuorisotyössä. KidsRock 2012 ohjelma nähdään Nelosella lauantaina 22.12. kello 19.30-21.00”, Nelosen kanavapäällikkö Elina Piepponen kertoo.

KidsRock 2012 yhteistyökumppanit

KidsRockin pääyhteistyökumppanina on Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPer. sekä mediayhteistyökumppaneina ovat Nelosen lisäksi Radio Aalto, Iltasanomat ja terve.fi sekä S-Etukortti.

Konsertit tuottaa Eventia Oy yhteistyössä Akun Tehtaan kanssa.

Eventia Oy

Toimitusjohtaja Heikki Nisonen