MUISTUTUSKUTSU: Suoraa puhetta suun terveydestä -info 2.3.2010

Lehdistökutsu Suoraa puhetta suun terveydestä Antimikrobiset suuvedet ovat oikein käytettynä hyödyllisiä Maaliskuussa 2010 järjestetään ensimmäinen Suoraa puhetta suun terveydestä -info. Infossa käsitellään suunterveyden ajankohtaisia aiheita hammaslääketieteen ammattilaisten johdolla ja tutkimustiedon valossa. Maaliskuun tilaisuudessa esitellään artikkelikatsaus paljon keskustelluista suuvesistä. Infossa luodaan myös katsaus alkoholin ja suun mikrobien alkoholista tuottaman asetaldehydin osuuteen suusyöpien synnyssä. Suoraa puhetta suunterveydestä -infon asiantuntijoita ovat erikoishammaslääkäri, emeritaprofessori Anja Ainamo ja kliinisen hammashoidon erikoishammaslääkäri Aira Lahtinen. Tilaisuuden järjestää Johnson&Johnson Consumer Nordic. Tervetuloa SUORAA PUHETTA SUUN TERVEYDESTÄ -infoon! Tiistaina 2.3.2010 Klo 11.00 - 13.00 Ravintola Vltavan Havel-kabinettiin Osoite: Elielinaukio 2, HKI Ohjelma: Tervetuloa! Alkavan infosarjan, asiantuntijoiden ja puheenvuorojen esittely. – Johnson&Johnson Nordic, Heidi Miessmer. Antimikrobiset suuvedet ovat oikein käytettynä hyödyllisiä. – Kliinisen hammashoidon erikoislääkäri Aira Lahtinen. Alkoholin ja suun mikrobien osuus suusyövän synnyssä tutkimustiedon valossa. – Erikoishammaslääkäri, emeritaprofessori Anja Ainamo. Suuhygienia Suomessa. Case: 130-vuotias Listerine. – Johnson&Johnson Nordic, Heidi Miessmer. Buffet-tarjoilu. Lisätietoja ja ilmoittautumiset: Nina Alivirta Johnson&Johnson Consumer Nordic Oy:n tiedotus/ Pilgrim Oy p. 040 589 7752 s-posti: nina.alivirta@pilgrim.fi