Norton 360 Multi-Device – kattava turvallisuusratkaisu tietokoneisiin, tabletteihin ja älypuhelimiin

Yksinkertainen ja helppokäyttöinen turvallisuusratkaisu
PC- ja Mac®-tietokoneisiin
, älypuhelimiin ja tablettitietokoneisiin

Norton on tuonut markkinoille Norton 360 Multi-Devicen, joka on kattava turvallisuusratkaisu erilaisten laitteiden suojaamiseen. Käyttäjillä on usein erilaisia tietokoneita, älypuhelimia tai taulutietokoneita, joihin he tarvitsevat toimivan suojausratkaisun turvallisen käytön varmistamiseksi. Norton 360 Multi-Device vastaa tähän tarpeeseen. Se on helppokäyttöinen ja kätevästi yhdistettävissä erilaisiin laitteisiin: PC- ja Mac®-tietokoneisiin sekä Android-pohjaisiin älypuhelimiin ja tablettitietokoneisiin. Lisäksi siihen kuuluvat tukitoiminnot helpottavat iOS-laitteiden käyttöä.

Norton 360 Multi-Device on tuote, joka tarjoaa yhteisen tuoteavaimen eli lisenssin käyttäjän eri laitteisiin. Yhdellä lisenssillä voidaan suojata jopa viisi laitetta. Käyttäjä voi myös halutessaan pitää suojauksen voimassa päivittäessään olemassa olevaa tietokonetta, älypuhelinta tai taulutietokonetta tai siirtää sen kokonaan uuteen laitteeseen. Netistä löytyy yhteinen hallinnointisivusto, missä käyttäjät voivat nopeasti ja vaivatta muuttaa laitteidensa turvallisuusasetuksia – missä ja milloin vain.

– “Kuluttajat käyttävät nykyään useita eri laitteita. Kyllin tehokkaan suojauksen ylläpitäminen kaikissa niissä on usein haastavaa. Halusimme vastata tähän haasteeseen. Siksi olemme nyt laajentaneet Norton 360 -tuoteperhettä uudella turvallisuusratkaisulla, jonka avulla käyttäjät voivat suojata laitteensa viruksia ja vakoiluohjelmia vastaan ilman ylimääräistä vaivaa tai useiden erilaisten suojaustuotteiden hankintaa”, kertoo Norton-tuotteiden markkinoinnista vastaava Eeva Luoto.

Norton-suojaa useille laitteille

Norton 360 Multi-Device on alan johtava turvallisuusratkaisu erilaisille laitteille ja alustoille. Siinä yhdistyvät Nortonin suositun ja palkitun tuoteportfolion parhaat ominaisuudet. Eri yksiköille tarkoitetut tuotteet ovat:

Norton 360 Premier PC-tietokoneelle (Windows)

Norton Internet Security Mac-tietokoneelle

Norton Mobile Security Android- ja iOS-laitteille

Uusi Norton Mobile Security

Norton Mobile Securityn voi ostaa myös yksittäisenä lisenssinä, jos käyttäjän tarvitsee suojata vain älypuhelimensa tai tablettitietokoneensa. Mobile Securityn uusin päivitys on erityisen turvallinen ja toiminnallinen niin Android- kuin iOS-pohjaisissa laitteissa. Toimintoihin kuuluu mm. varmuuskopiointi ja tiedostojen jako eri laitteiden välillä – myös Android-laitteista iOS-laitteisiin ja toisin päin. Nettipohjaisen hallinnointisivun kautta käyttäjä voi myös paikantaa kadotetun tai varastetun yksikön, johon NMS on asennettu*. Sivuston kautta voi mm. lähettää viestejä kadotettuun laitteeseen, jolloin laite piippaa tai soi ja se voidaan helpommin paikantaa.

Hinta ja saatavuus

Norton 360 Multi-Device -tuotetta myyvät valtuutetut jälleenmyyjät. Sen voi tilata myös netistä osoitteesta fi.norton.com. Suositeltu ohjevähittäishinta yhteensä viisi tuotetta käsittävälle lisenssille on 99,90€ (sis. alv). Kaikki Norton 360 Multi-Device -asiakkaat, joilla on aktiivinen tili, voivat ladata uusimmat päivitykset itselleen lisenssin voimassaoloaikana.

Norton Mobile Security -tuotetta myyvät valtuutetut jälleenmyyjät. Sitä voi tilata myös Google Playn kautta tai omasta verkkokaupastamme. Suositeltu ohjevähittäishinta on 29,90€ (sis. alv). Jos haluat kokeilla yksinkertaisempaa ilmaisversio Norton Mobile Security Litea ensin, tutustu siihen osoitteessa: mobilesecurity.norton.com.

* toimii kaikissa 3G/4G-puhelimissa, mutta ei pelkästään Wi-Fi-yhteyksiä käyttävissä laitteissa.

Symantecin Norton-tuotemerkki

Norton suojaa kuluttajille tärkeää materiaalia sen digitaalisen elinkaaren kaikissa vaiheissa. Norton tarjoaa erilaisia turvallisuusratkaisuja, mm. henkilökohtaisiin tietokoneisiin ja mobiililaitteisiin soveltuvia teknologioita, live-tukipalveluita sekä online-tukea. Tykkää Nortonista Facebookissa.

Symantec

Symantec on maailman johtava tietoturvallisuus-, varastointi- ja järjestelmänhallintaratkaisujen tarjoaja. Se auttaa käyttäjiä ja organisaatioita turvaamaan ja hallinnoimaan kaikkea tietoa. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Cupertinossa Kaliforniassa. Sillä on toimintaa yli 40 maassa. Lisätietoa: www.symantec.com.

Eeva Luoto
Norton by Symantec