Optima Service ja Jolla yhteistyöhön

Optima Service ja Jolla ovat solmineet yhteistyösopimuksen Jolla-älypuhelinten huoltopalveluista. Yhteistyö käynnistyy välittömästi.

Jollan kanssa tehty sopimus laajentaa Optima Servicen mobiililaitteiden huolto- ja elinkaaripalvelut kattamaan Jollan kehittämän avoimen ja modernin Sailfish-käyttöjärjestelmän. Jollan käyttö-järjestelmän Android-yhteensopivuus tukee voimakkaasti myös Optima Servicen omaa sovelluskehitysstrategiaa.

Kyseessä on mittava yhteistyö, jossa Optima Service Oy vastaa ainoana kumppanina Jollan valmistamien älypuhelinten huoltopalveluista.

”Mobiilialalta hankkimamme moniosaaminen oli tärkeässä asemassa neuvotellessamme yhteistyösopimuksesta Jollan kanssa. Huoltopalvelut on suunnattu ennen kaikkea Jolla-tuotteiden loppukäyttäjille. Nyt tehty sopimus tukee myös omaa vahvan kasvun strategiaamme.” toteaa Optima Service Oy:n varatoimitusjohtaja Juha Pitkänen.

Jolla-puhelimet tulivat myyntiin marraskuun 27. päivänä Helsingissä. Puhelin on herättänyt myös maailmalla laajaa kiinnostusta.

“Optima Servicen palvelut ovat tärkeä osa toimintaamme, ja olemme iloisia saadessamme tehdä yhteistyötä heidän kanssaan”, sanoo Jollan logistiikkajohtaja Jason Rice. “Uskomme, että yhteistyö Optima Servicen kanssa varmistaa asiakkaillemme parhaan asiakaskokemuksen”, jatkaa Jollan asiakaspalveluista vastaava Kullah Anderson.

Juha Pitkänen Optima Service Oy
varatoimitusjohtaja
mobile: +358 50 5585 446
tel: +358 9 5655 730
juha.pitkanen@optimaservice.fi
www.optimaservice.fi

Optima Service on Pohjoismaiden suurin johtavien brandien kuten Android–mobiililaitteiden, Apple-tuotteiden, Sailfish- ja Windows -laitteiden huoltopalvelualan yritys. Vahvan mobiilihuoltopalvelumme sekä sovellus-alustamme ansiosta voimme tarjota merkittäviä liiketoimintahyötyjä niin yritysasiakkaille, julkiselle sektorille kuin kuluttajillekin. Olemme luotettu kumppani mobiililaitteiden kustannustehokkaissa elinkaaripalveluissa. Tavoitteemme on olla johtava ohjelmistosovellusintegraattori, joka luo parhaita palvelukokemuksia ohjelmistosovellusten alueella. Yhtiön liikevaihto vuonna 2012 oli yli 14 miljoonaa euroa ja se työllistää 70 henkilöä.