Optima Service Oy:n huoltopalvelu kattaa kaikki Applen tuotteet

Pohjoismaiden johtava mobiililaitteiden keskushuolto tietää, mitä omistaja haluaa laitteensa huollolta, ja mitä seikkoja tulee huomioida valmistajasta tai mallista riippumatta.

Mobiililaitteet ovat nopeasti muuttuneet osaksi arkipäiväämme, kertoo myyntijohtaja Karim Salavat Pohjoismaiden johtavasta mobiililaitteiden keskushuoltopalvelusta Optima Service Oy:stä. Yhtiö huoltaa kuukausittain yli 30 000 mobiililaitetta eri puolilta Suomea. Kerätyn kokemuksen avulla Optima määrittelee asiakkaidensa profiiliin ja tarpeisiin sopivat huoltopalvelut entistä tarkemmin tarjoamalla heille laitekohtaisesti räätälöityjä ratkaisumalleja.

Laajennetun yhteistyösopimuksen myötä Optima Servicen huollon piirissä ovat kaikki Applen tuotteet. Yhtiö hoitaa uusien tuotteiden huollon välittömästi lanseerauksen jälkeen ilman jonoja. Huolloissa käytetään vain Applen alkuperäisiä osia, jolloin takuu jatkuu varmasti myös huollon jälkeen. Applen sertifioimat teknikot vastaavat laitteiden huollosta.

Optima tarjoaa niin Applen, kuten muillekin edustamilleen tuotteille pääkaupunkiseudulla huollon jopa tunnin sisällä. Koko maan kattava logistiikkaverkko mahdollistaa korkeatasoisen sertifioidun palvelun myös Helsingin ulkopuolella.

Pelkkä korjaus ei enää riitä
Asiakkaat kaipaavat huoltopalvelulta muutakin kuin perinteistä korjausta. Erilaiset mobiililaite-ekosysteemiä tukevat palvelut yleistyvät Salavatin mukaan nopeasti.

– Esimerkiksi naiset käyttävät tänä päivänä mobiililaitteita entistä enemmän. Samalla suuret ikäluokat ovat siirtymässä mobiililaitteiden käyttäjiksi. Ei siis ihme, että räätälöidyille huoltopalveluille on kysyntää. Huoltopalvelun tarjoajan tulee panostaa erilaisiin luoviin ratkaisuihin. Näin olemassa olevat ja tulevat mobiililaitteiden käyttäjät pystyvät sitoutumaan vastuulliseen mobiililaite-ekosysteemiin iästä, paikasta tai sukupuolesta riippumatta, Salavat kertoo.

Optima Service huoltaa laitteet valmistajien ohjeiden mukaisesti sekä heidän hyväksymillään mittalaitteilla ja työkaluilla.

– Yli 10 vuoden kokemuksemme takaa korkeatasoisen korjauslaadun. Verkkosivuilta asiakkaamme saavat reaaliaikaista tietoa palveluista, toimituksista sekä hinnoista. Sivuilta löytyy myös kätevä seurantapalvelu, josta voi seurata oman huoltotyönsä etenemistä, summaa Optima Service Oy:n varatoimitusjohtaja Juha Pitkänen .

Juha Pitkänen
Optima Service Oy
varatoimitusjohtaja
mobile: +358 50 5585 446
tel: +358 9 5655 730
juha.pitkanen@optimaservice.fi

Optima Service Oy on operaattori- ja päämiesriippumaton matkapuhelinten ja mobiililaitteiden huoltamiseen erikoistunut keskushuolto. Yritys on perustettu vuonna 2001 ja sen toimitilat sijaitsevat Helsingin Pitäjänmäessä. Optima Service tarjoaa laitteiden huoltopalveluita, varaosia sekä lisätarvikkeita. Yritys tuottaa elektronisten laitteiden asiakaslähtöisiä jälkimarkkinointi- ja elinkaaripalveluita sekä niitä tukevia ratkaisuja laadulla ja ammattitaidolla. Optima Service Oy:n liikevaihto oli 9 milj. € vuonna 2011. Yhtiön palveluksessa on noin 70 henkilöä Helsingissä.