Optima Service tukee Honka Akatemiaa

Suomen johtava mobiililaitteiden huoltopalvelualan yritys, Optima Service, sponsoroi tällä kaudella FC Hongan juniorijoukkuetta, Akatemia 01:tä, jossa pelaa vuonna 2001 syntyneitä poikia.

Honka on tunnettu laajaa juniorityötä tekevänä seurana ja on yksi Suomen suurimmista kasvattajaseuroista. Hongasta pääsee vuosittain lukuisia nuoria pelaajia nuorten maajoukkueisiin.

FC Honka ry toimii pääasiassa vapaaehtoisvoimin. Siksi sponsoroinnilla on  ratkaiseva merkitys nuorten jalkapalloilijoiden harrastamiselle.

- Sponsoroimalla juniorijoukkuetta pyrimme auttamaan nuoria hyvän liikunnallisen harrastuksen parissa ja tukemaan heidän kasvuaan ja kehitystään, varatoimitusjohtaja Juha Pitkänen kertoo.

Honka on alun perin perustettu vuonna 1957, jolloin se tunnettiin nimellä Tapion Honka. Vuonna 1975 jalkapallotoiminta erkani emoseurasta, jolloin nimeksi vaihtui FC Honka.

Seuran tarkoituksena on harrastaa jalkapalloilua kaikilla tasoilla ja tarjota jokaiselle edellytyksiensä mukaista toimintaa.

FC Hongan miesten edustusjoukkue pelaa Veikkausliigassa ja naisten edustusjoukkue Jalkapalloliigassa. Seuran toiminta-aluetta on erityisesti Tapiola, jossa miesten ja naisten edustusjoukkueet pelaavat kotiottelunsa.

Optima Service on Suomen suurin Apple iOS ja MAC OS X sekä Samsung Android-mobiililaitteiden huolto- ja elinkaaripalveluiden tarjoaja. Pohjoismaissa Optima Service on suurin tablettien, Apple-laitteiden ja älypuhelimien palvelualan yritys. Yhtiön valtuutettuun huoltoon kuuluvat Applen Mac, iPad, iPod ja kaikki EU:n tai EFTA:n alueelta sekä suoraan Apple Storesta ostetut iPhone- laitteet, sekä Samsungin matkapuhelimet, tietokoneet ja Smart PC-tuotteet ja Nokian, Huawei:n, LG:n ja ZTE:n mobiililaitteet, tabletit ja nettitikut.

Optima Servicen asiakkaita ovat niin yritykset kuin yksityiset kuluttajat jälleenmyyjäliikkeiden välityksellä sekä maahantuojat, operaattorit, jälleenmyyjät, laitevalmistajat ja huoltoliikkeet.

Juha Pitkänen
Optima Service Oy