OPTIMA SHOP KORJAA MOBIILILAITTEET JOPA TUNNISSA

Suomen nopein matkapuhelinhuolto avaa www.optimashop.fi -verkkosivut tiistaina 5.6.2012. Optima Shop on matkapuhelimien, tietokoneiden ja tablettien korjaukseen erikoistunut huolto, joka tarjoaa Suomen nopeinta palvelua mobiililaiteongelmiin.

Optima Shopin valtuutettuun huoltoon kuuluvat Nokian, Samsungin, HUAWEI:n, LG:n, ZTE:n mobiililaitteet, tabletit ja nettitikut, sekä kaikki Applen Mac -tietokoneet, iPad ja iPod –laitteet sekä Elisan ja DNA:n iPhonet.

”Huollamme laitteet käyttäen aina alkuperäisiä varaosia ja valmistajien hyväksymiä ohjeita, mittalaitteita ja työkaluja. Yli 10 vuoden kokemuksemme takaa korkeatasoisen korjauslaadun”, kertoo Optima Shopin vetäjä Panu Savolainen

Haluamme nyt tarjota korkealaatuisia huoltopalvelujamme myös verkkosivuillamme, josta asiakkaamme saavat reaaliaikaista tietoa palveluista, toimituksista sekä hinnoista. Sivuilta löytyy myös kätevä seurantapalvelu, josta voi seurata oman huoltotyönsä etenemistä”, Savolainen tarkentaa.

Helsingin Pitäjänmäellä Hiomotie 30:ssa sijaitseva Optima Shop on valtuutettu Apple-huolto, missä korjataan nopeasti ja laadukkaasti kaikki Applen laitteet. Applen kouluttamat ja sertifioimat teknikot ja ammattitaitoinen henkilöstö huolehtii siitä, että palvelu on aina laadukasta ja nopeaa.

Tammikuussa avattu Optima Shop kuuluu Optima Service Oy:hyn, joka on operaattori- ja päämiesriippumaton matkapuhelinten ja mobiililaitteiden huoltamiseen erikoistunut keskushuolto. Yritys on perustettu vuonna 2001 ja sen toimitilat sijaitsevat Helsingin Pitäjänmäessä. Optima Service tarjoaa laitteiden huoltopalveluita, varaosia sekä lisätarvikkeita. Yritys tuottaa elektronisten laitteiden asiakaslähtöisiä jälkimarkkinointi- ja elinkaaripalveluita sekä niitä tukevia ratkaisuja laadulla ja ammattitaidolla.

Panu Savolainen
puh: 09 5655 7333