Powernet Oy varmistaa Musiikkitalon kulunvalvontajärjestelmän

Powernet Oy:n kulunvalvontajärjestelmän virtalähteet täydentävät Hedengren Oy:n paloilmoitin- ja turvajärjestelmäratkaisua

Hedengren Security toimitti Powernet Oy :n uudet ADA-akkuvarmennetut teholähteet Musiikkitalon kulunvalvontajärjestelmän toimivuuden takaamiseksi

Hedengren vastasi koko järjestelmätoimituksesta, kolmas osapuoli vastasi suunnittelusta ja Powernet valittiin virtalähteitten toimittajaksi. Puolitoista vuotta sitten käynnistynyt projekti päättyi kesällä.

Musiikkitalossa vieraileva kävijä ei huomaa järjestelmää, mutta käytännössä kulunvalvontajärjestelmän sata virtalähdettä vaikuttavat kaikkiin oviin, joita Musiikkitalossa on yhteensä nelisensataa. Kun henkilö on astunut taloon, hän on käytännössä jo ollut tekemisissä kuluvalvontajärjestelmän kanssa.

– Projekti oli vaativa ja siksi valitsimme teholähteisiin laadukkaat ADA-akkuvarmennetut ratkaisut ja materiaalit. Pidimme suurena etuna sitä, että pääsimme myös itse vaikuttamaan tuotteiden suunnitteluun, kertoo Hedengren Oy:n tuotepäällikkö Jukka Routtu.

– Yhteistyö Powernet Oy:n kanssa oli mutkatonta. Pystyimme yhdessä toimittamaan luotettavan ja toimivan järjestelmän. Powernetin virtalähteiden korkea taso on laadun tae kaikissa virtalähderatkaisuissa.   Asensimme Musiikkitaloon yhteensä yli 100 virtalähdettä, eikä yhtään niistä ole tarvinnut vaihtaa. Tämä laadukkuus on myös Musiikkitalolle merkittävin hyöty, Routtu lisää

– Kotimainen ADA tuoteperhe on rakennettu Powernetin AC/DC teholähteistä, akuista ja tavallista järeimmistä metallisista koteloista. ADA tuoteperhe tarjoaa kätevän DC-UPS ratkaisun teholuokkiin 60-250W ja 12/24/48VDC jännitteille. Olemme ylpeitä siitä, että pystyimme tarjoamaan Hedengren Oy:lle ja Musiikkitalolle markkinoiden korkealaatuisinta teholähdeasiantuntemusta, toteaa Powernet Oy:n myyntipäällikkö Eero Kaasalainen.

Eero Kaasalainen

Myyntipäällikkö, Powernet Oy

Powernet Oy

Vuonna 1992 perustettu Powernet Oy on suomalainen teholähteiden, inverttereiden ja tehonsyöttöjärjestelmien suunnitteluun ja valmistukseen erikoistunut yritys, joka panostaa vahvasti tuotekehitykseen. Powernetin tärkeimpiä asiakassegmenttejä ovat mm. uusiutuvan energian sovellukset, kulkuneuvosovellukset ja teollisuuden erikoissovellukset. Yhtiön vahvuusalueita ovat mm. energiatehokkuus ja vaativat asiakaskohtaiset teholähderatkaisut.

Yrityksen kotipaikka on Äänekoskella, jossa on tuotanto, huolto, talous ja hallinto. Markkinointi ja tuotekehitys sijaitsevat Vantaan Petikossa. Äänekosken tehtaan lisäksi Powernetillä on sopimusvalmistajia volyymituotteille Suomen rajojen ulkopuolella. Yhtiön toiminta perustuu teholähdeasiantuntemukseen, kokonaislaatuun, kilpailukykyyn sekä kannattavuuteen. Powernet on kumppani valituille, vaativille asiakkaille ja sovelluksiin.