QlikTechiltä ilmainen sovellus Jääkiekon MM-kisojen analysointiin

Kun haluat tietää, kuka pelaajista laukoi eniten, kuka maalivahti torjui parhaiten tai mikä joukkue on viettänyt eniten aikaa jäähypenkillä, on QlikTechin ”QlikHockey” ehdoton sovellus sinulle.

QlikHockey on ladattavissa helposti osoitteesta www.qlikview.com/fi suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Analysointisovellus toimii myös iPadilla.

Jääkiekon MM-Kisojen loppupelit käynnistyvät muutaman päivän kuluttua ja kaikille jotka haluavat olla huippuluokan kiekkotietäjiä faktapohjaisessa MM-kisatiedossa on QlikHockey ehdoton analysointisovellus.

Sovellus kertoo esimerkiksi, että USA, joka on Suomen vastustaja puolivälieräottelussa, on tehnyt yhteensä 11 maalia enemmän kuin Suomi, ja viettänyt myös 35 minuuttia vähemmän aikaa jäähyaitioissa, eli 4 minuuttia vähemmän per pelattu ottelu. Mikäli asiat kehittyvät huonoon suuntaan tulemme näkemään jatkossa enemmän alivoima- kuin ylivoimapelaamista.

QlikHockey sisältää mm. seuraavia toimintoja
• Joukkueiden vertailu: maalien lukumäärä, montako laukausta kohti maalia, laukaukset per ottelu, laukausten kokonaismäärä sekä rangaistusminuuttien määrä per maali, jne.
• Tulevien otteluiden aikataulut ja eri lohkojen tulokset
• Jokaisen pelaajan maali- ja syöttötilastot. Esimerkiksi Mikko Koivu on laukonut eniten Suomen joukkueesta, mutta silti seitsemän laukausta vähemmän kuin venäläinen supertähti Yevgeni Malkin.

QlikHockey sopii kaikille jotka kilpailevat siitä mikä on kisojen paras joukkue ja millä on parhaat mahdollisuudet voittoon. QlikHockey on hauska ja helppokäyttöinen, etenkin jos haluaa tehdä vaikutuksen ystäviinsä keskusteluissa loppuotteluiden tuloksista.

QlikTech Finland Oy
maajohtaja Jarmo Rajala
puh. 040-530 0384
jarmo.rajala@qlikview.com

QlikTech

QlikTech tarjoaa uuden sukupolven liiketoimintatiedon hallintaratkaisuja, joilla organisaatiot voivat tehdä päätöksiä paremmin ja nopeammin. Yhtiön tehokas ja helppokäyttöinen ratkaisu yhdistää perinteiset BI-ratkaisut ja erilliset toimistosovellukset. QlikView Business Discovery -alustalla analyysi ei enää vie kuukausia tai vuosia, vaan käyttäjä pystyy itse analysoimaan eri lähteistä koottua dataa rajattomasti sillä hetkellä, kun hän sitä tarvitsee. QlikTechin assosiatiiviseen muistiteknologian avulla käyttäjät voivat tutkia tietoja Google-hakujen tapaan, eikä tieto ole kahlittu tietylle ennalta määrättyjenkysymysten reitille.

QlikView Business Discovery toimii olemassa olevien BI-sovellusten kanssa, tarjoten niihin paljon uusia ominaisuuksia. Ketkä tahansa yksittäisistä käyttäjistä globaaleihin yhtiöihin voivat käyttää ohjelmistoa toimitiloissa, pilvi-teknologialla, kannettavalla tietokoneella tai muulla kannettavalla päätelaitteella.

Qliktechin pääkonttori sijaitsee Radnorissa, Yhdysvaltojen Pennsylvaniassa ja yhtiön toimipisteet yli 100 maassa palvelevat yli 16 000 asiakasta.