Siemens Enterprise Communicationsille kaksi Vuoden tuote -palkintoa Customer Interaction Solutions -lehdeltä

Technology Marketing Corporationin (TMC®) julkaisema Customer Interaction Solutions -lehti (CIS) on myöntänyt Siemens Enterprise Communicationsille kaksi Vuoden tuote 2010 -palkintoa. Palkitut tuotteet ovat OpenScape Contact Center V8 ja OpenScape Fusion Social Media Integration – Contact Center.

Palkitsemisperusteeksi lehti määrittää tuotteiden visionäärisyyden, tuotejohtajuuden ja tuotteiden kapasiteetin. CIS on alansa johtava julkaisu, joka vuodesta 1982 lähtien on uutisoinut CRM-asiakkuudenhallintajärjestelmien, puhelinpalvelukeskusten ja telepalveluiden kehityksestä.

CIS:n Vuoden tuote on tunnustuspalkinto, jonka lehti myöntää palvelukeskusteknologiaa edistäneille yrityksille.

– OpenScape Contact Center V8 ja OpenScape Fusion Social Media Integration – Contact Center ovat osoittautuneet erinomaisiksi järjestelmiksi, joilla yritykset pystyivät kasvattamaan investoimansa pääoman tuottoa, TMC:n toimitusjohtaja Rich Tehrani totesi.

– Customer Interaction Solutions -lehti on palkinnut innovatiivisia yrityksiä 13 vuoden ajan, ja Siemens Enterprise Communications on ansainnut paikkansa tässä joukossa.

Kolmattatoista kertaa jaetun Vuoden tuote -palkinnon voittajat esitellään Customer Interaction Solutions -lehden tammikuun 2011 numerossa, www.cismag.com.

Tiina Granlund
Sales Manager
p. +358 (9) 54802222
tiina.granlund@siemens-enterprise.com

Siemens Enterprise Communications
Siemens Enterprise Communications on yksi maailman johtavia yrityksille tarkoitettujen end-to-end-tiedonsiirtoratkaisujen toimittajia. Tarjottaviin ratkaisuihin kuuluvat puhe-, verkon infrastruktuuri- ja turvaratkaisut, jotka käyttävät avoimia, standardinmukaisia arkkitehtuureja ja yhdistävät saumattomasti tietoliikenneyhteydet ja liiketoiminnan sovellukset. Nämä palkitut Open Communications –ratkaisut auttavat organisaatioita parantamaan tuottavuuttaan ja pienentämään kustannuksia helposti käyttöönotettavilla sovelluksilla, jotka toimivat olemassa olevissa IT-ympäristöissä, mikä tehostaa liiketoimintaa.

Yritys on sitoutunut OpenPath®-kehityspolkuihin, joiden avulla asiakkaat voivat ilman riskiä ja kustannustehokkaasti ottaa käyttöön yhdistettyjä tiedonsiirtoratkaisuja. Siemens Enterprise Communications -ryhmän yrityksiä ovat Siemens Enterprise Communications, Cycos ja Enterasys Networks, ja ne ovat Gores Groupin ja Siemens AG:n yhteisomistuksessa.

Lisätietoja Siemens Enterprise Communicationsista ja Enterasysistä saa osoitteesta www.siemens-enterprise.com tai www.enterasys.com.