Starbucks® Premium Iced Coffee -juomat mukaan piknikille tai tuliaiskoriin

Kahvi virkistää mukavasti kesälläkin. Iltapäivän kahvihetki vierähtää lokoisasti takapihalla, terassilla, puistossa tai parvekkeella. Kesähelteillä kuuman kahvikupposen sijaan voi nauttia valmiin jääkylmän kahvijuoman.

Starbucks® Premium Iced Coffee -juomat viilentävät oloa kuumana kesäpäivänä. Kylmän juoman voi napata mukaan piknikille tai tuliaiskoriin sellaisenaan. Viileä kahvijuoma sopii myös matkaevääksi esimerkiksi junaan tai bussiin. Puhumattakaan kesäruuhkasta mökkitiellä, jolloin hermostunutta kaasujalkaa voi rauhoittaa jollain kolmesta eri makuisesta Iced Latte -juomista.

Starbucks Bottled Frappucino ja Double Shot Espresso and Milk -juomat eivät vaadi kylmäsäilytystä, joten niitä on helppo säilyttää, vaikka esimerkiksi lomapaikan kylmätila olisi rajallinen. Virkistävä juoma viilenee hetkessä, kun se kaataa jääpalojen päälle. Tuoteperheen pinkki herkku, mansikanmakuinen Starbucks® Strawberry Frappuccino ei sisällä kahvia, joten se sopii kesäherkuksi myös lapsille.

Nyt ensimmäistä kertaa Suomessa

Starbucks (Nasdaq: SBUX) ja Arla Foods lanseerasivat toukokuun alussa Suomessa Starbucks® Premium Ready-to-Drink Iced Coffee -juomat: Starbucks® Iced Latte, Starbucks Doubleshot® Espresso and Milk ja Starbucks® Bottled Frappuccino®. Juomat ovat myynnissä elintarvikeliikkeissä ympäri maan. Starbucks® Iced Latte, Starbucks Doubleshot® Espresso and Milk ja Starbucks® Bottled Frappuccino® ovat valmiita kahvijuomia, joita voi nauttia missä ja milloin vain. Suomessa ei ole aikaisemmin ollut myynnissä Starbucks®-tuotteita.

Lisätiedot ja tuotenäytteet:

Anu Virtanen
Pilgrim Oy
Phone: + 358 40 7179019
anu.virtanen@pilgrim.fi
www.starbuckscoffeeonthego.com
www.starbucks.com

Starbucks

Starbucks on jo vuodesta 1971 sitoutunut toimimaan eettisesti hankkiessaan ja paahtaessaan maailman parhaaksi luokiteltua Arabica-kahvia. Nykyisin yhtiö on maailman johtava erikoiskahvin paahtaja ja jälleenmyyjä, jolla on kahviloita ympäri maailmaa. Sitoutuminen kahvin parhaan mahdollisen laadun tavoitteluun vuosikymmenestä toiseen on aidon Starbucks-elämyksen tae. Lisätietoa Starbucksista osoitteessa: www.starbucks.com.