SuccessFactorsin vuosittaisen SuccessConnect 2012 – Cloud -verkostoitumistapahtuman ohjelma julkistettu

SuccessFactorsin toimitusjohtaja Lars Dalgaard ja yhtiön eurooppalaiset asiakkaat jakavat näkemyksiään ja kokemuksiaan pilviympäristöstä Lontoossa

Pilvipohjaisten ohjelmistoratkaisujen johtava SAP-yritys  SuccessFactors julkistaa vuosittaisen verkostoitumisen ja oppimisen vuoden 2012 SuccessConnect -tapahtuman sisällön. SuccessFactors kutsuu asiakkaansa, yhteistyökumppaninsa, sponsorinsa sekä valikoidut asiakaskohderyhmät luomaan kontakteja 'pilviympäristöön' vuoden suurimmassa lippulaivatapahtumaan 12.-14. kesäkuuta Hilton London Metropole -hotelliin.

Tapahtuman avaa Lars Dalgaard kertomalla yrityksen tulevaisuuden visioistaan. Kolmipäiväisen tapahtuman asiakas-pääpuhujia ovat Renaultin henkilöstöosaston varapääjohtaja Suzanne Consigny sekä Talent@Renault-projektipäällikkö Jean-Yves Gay. Konferenssin aikana eri yritysten, kuten Allianz, Parmalat, Pioneer Investments, Siemens, Sonova, Sulzer ja Vallourec, edustajat jakavat näkemyksiään ja kokemuksiaan 'pilviympäristöstä'.

“SuccessFactorsin ykkösprioriteettina on asiakkaidemme menestyminen”, kertoo SuccessFactorsin markkinointipäällikkö Kara Wilson. "Tänä vuonna tarjoamme laajemman valikoiman koulutuksellisia osa-alueita sekä verkostoitumisen ja oppimisen mahdollisuuksia asiakkaidemme liiketoiminnan suurimpiin haasteisiin. Se että tämä on ensimmäinen vuotemme SAP-yrityksenä, tekee SuccessConnect-tapahtumasta meille erityisen. Odotamme innolla tapahtumaa ja yhteistä aikaa asiakkaidemme kanssa.

Lontoon SuccesConnect 2012 -tapahtumassa keskustellaan seuraavista kahdeksasta koulutuksellisesta osa-alueesta:

• Tulokset: Mitä yhteistyöllä voidaan saavuttaa?
  • Toiminta: Saavuta enemmän olemassa olevilla järjestelmillä
  • Visio: Katsaus SuccessFactorsin tulevaisuuteen
  • Yhdistäminen: Uusi tapa löytää parhaita menettelytapoja
  • Kehittyminen: Alan edistyksellisiä trendejä
  • Muuntautuminen: Tuotteita, jotka voivat vaikuttaa liiketoimintaasi
  • Yhteisvaikutus: Liity mukaan ja tapaa SuccessFactorsin asiantuntijoita
  • Oivaltaminen: Mitä hyötyä SuccessFactorsista voi olla sinulle (valikoidut asiakaskohderyhmät)

Osallistujat voivat myös tavata SuccessFactorsin johtohenkilöitä ja verkostoitua oman alansa ammattilaisten kanssa. Tapahtumassa julkistetaan myös tämän vuoden SuccessAward-voittajat. Vuosittaisen ohjelman tarkoituksena on antaa tunnustusta asiakkaille, jotka ovat saaneet osoitetusti eniten hyötyä SuccessFactorsin ratkaisujen käytöstä.

SuccessConnect London 2012 -sponsoreita ovat Platinum-tason sponsori Accenture; Gold-tason sponsorit Aasonn, Know2Perform, Atos ja Northgate Arinso sekä Silver-tason sponsorit GP Strategies, EPI-USE LTD., Verifications Inc. ja eQuest.

Lisätietoja ja tiedustelut osallistumisesta tapahtumaan:

Olli Ollila
Pilgrim Oy (SuccessFactors -viestintä)
olli.ollila@pilgrim.fi

Andrea Meyer
SuccessFactors, An SAP Company
Tel: +1 (415) 370-7329
ameyer@successfactors.com

Monique Engelaar
SuccessFactors, An SAP Company
mengelaar@successfactors.com

About SuccessFactors, An SAP Company

SuccessFactors, an SAP Company, is the leading provider of cloud-based Business Execution Software, and delivers business alignment, team execution, people performance, and learning management solutions to organizations of all sizes across more than 60 industries. With approximately 15 million subscription seats globally, we strive to delight our customers by delivering innovative solutions, content and analytics, process expertise and best practices insights from serving our broad and diverse customer base. Today, we have more than 3,500 customers in more than 168 countries using our application suite in 35 languages.

Follow SuccessFactors on Twitter: http://twitter.com/SuccessFactors

Like SuccessFactors on Facebook: http://facebook.com/SuccessFactors