Suomalaisvanhemmille uuden aikakauden vauvakirja Helistin.fi-palvelusta

HELISTIN.FI-PERHEPALVELU JA INTOLOOP KIDS -VAUVAKIRJAPALVELU PARTNEROITUVAT

Internetissä toimivat perhepalvelu Helistin.fi-verkkomedia ja suomalainen vauvakirjapalvelu, Intoloop Kids, aloittavat yhteistyön. Yhteistyön myötä Helistin.fi tarjoaa sivustonsa kautta suomalaisille lapsiperheille ilmaisen pääsyn sosiaalisen median ominaisuuksia hyödyntävään Intoloop Kids –vauvakirjaan.

Intoloop Kids -vauvakirja helpottaa lapsiperheen arkea, sillä se mahdollistaa lapsen päivittäisten tapahtumien ja kuvien tallentamisen helposti ja nopeasti. Vanhemmat voivat jakaa turvallisesti lapsensa kuulumiset sukulaisten ja ystävien kanssa Intoloop Kidsillä. Lapsen tiedot ovat palvelussa turvassa, sillä Intoloop Kids toimii verkkopankkien tavoin salatulla yhteydellä ja oikeudet lapsen tietoihin säilyvät vanhemmilla. Yhteistyön myötä Intoloop Kids –vauvakirja on 60.000 Helistin.fi-palvelun viikkoittaisen käyttäjän saatavilla.

- Pienten lasten vanhemmat haluavat jakaa lapsensa elämän hauskat hetket lähipiirinsä kanssa ja Intoloop Kidsin kanssa voimme tarjota siihen vihdoin helpon tavan. Intoloop Kids -vauvakirja on tuonut onnistuneesti perinteisen painetun vauva- ja lapsikirjojen konseptin web 2.0 –aikaan, Helistin.fi-verkkomediaa julkaisevan Darwin Media Oy:n toimitusjohtaja Mika Nevalainen toteaa.

- Helistin tarjoaa asiantuntevinta hyvinvoinnin ja kasvatuksen asiantuntijoiden tuottamaa sisältöä lapsiperheille Suomessa ja on siksi Intoloop Kidsille loistava yhteistyökumppani. Palvelun 60.000 viikkokäyttäjää ovat aktiivisia lasten vanhempia, joilla Intoloop Kidsin vauvakirjan konsepti helpottaa lapsen kehitysvaiheiden jakamista ja dokumentointia innostavassa muodossa, kommentoi Intoloop Oy:n toimitusjohtaja Henri Liljeroos.

Huhtikuussa 2011 julkaistulla Intoloop Kidsillä on Suomessa jo tuhansia käyttäjiä. Intoloopia kehittävä tamperelainen yritys on kerännyt rahoitusta palvelun tekemiseen jo yli 1.000.000 euroa. Kesällä 2011 yhtiö sai toisen sijoituskierroksensa suomalaisilta pääomasijoittajilta, joihin kuuluu mm. Haltin pääomistaja Risto Salo.

Darwin Media Oy on Darwin-ryhmään kuuluva hyvinvointimedioita julkaiseva mediayhtiö. Sen julkaisemilla ja tuottamilla Terve.fi-sivustoilla (Tohtori, Poliklinikka, Helistin, Kimallus) on noin 300.000 hyvinvoinnista ja paremmasta arjesta kiinnostunutta eri kävijää viikossa (TNS eri selaimet) ja noin 900.000 eri kävijää kuukaudessa.

Intoloop Oy kehittää Intoloop Kids –vauvakirjapalvelua. Ilmaisen verkko- ja mobiilipalvelun avulla vanhemmat voivat helposti tallentaa lapsen ja koko perheen elämäntarinan yhteen paikkaan. Tarinat, hauskat kommellukset, kehityksen ja kuvat voi myös jakaa turvallisesti luotetuille henkilöille.

Lisätietoja antavat:

Mika Nevalainen