• Pilgrim/

VANHUUS ROKKAA – HYVÄNTEKEVÄISYYSKONSERTIT SUOMALAISEN SENIORITYÖN PUOLESTA.

Ensimmäiset Vanhuus Rokkaa –hyväntekeväisyyskonsertit järjestetään maaliskuussa 2012 kuudella paikkakunnalla. Suomalainen seniorityö tarvitsee konkreettista tekemistä ja tukitoimenpiteitä, jotta me kaikki voisimme elää arvokkaan vanhuuden. Viestimme on, että vanhuus ei ole taakka, vaan rikkaus, joka rokkaa. Uskomme, että hyvä johtaa hyvään, joten peräänkuulutamme nyt erityisesti positiivista asennetta sekä tekemisen meininkiä.

Konserttien esiintyjät ovat kokeneet tämän hyväntekeväisyyskohteen tärkeäksi ja läheiseksi. Konserteissa esiintyvät Erin, Mikko Kuustonen, Arttu Wiskari, Anssi Kela, Jonna Tervomaa, Pelle Miljoona, Tumppi Varonen, Vanhuus Rokkaa housebändi Hampaattomat sekä juontajana Heikki Silvennoinen. Esiintyjät vaihtelevat paikkakunnittain. Konsertit tuotetaan yhteistyössä Akun Tehtaan kanssa.

14.3      Keskiviikko        Oulu              Teatria

21.3      Keskiviikko        Lahti              Sibeliustalo

22.3      Torstai               Jyväskylä       Paviljonki

27.3      Tiistai                Tampere        Tamperetalo

28.3      Keskiviikko        Kuopio          Musiikkikeskus

Vanhuus Rokkaa – konserttilipun voi ostaa Lippupisteen, Lippupalvelun, Lipputoimiston ja Tiketin toimipaikoista. Lippujen hinta on 29 euroa + lipunmyyntikulut. Lisätietoja lipunmyynnistä www.vanhuusrokkaa.fi

Vuoden 2012 hyväntekeväisyyden kohteeksi on valittu Suomen Setlementtiliitto ry. Setlementtiliitto on sivistys- ja sosiaalityötä tekevä valtakunnallinen järjestö, jonka muodostavat paikalliset setlementit ja alueelliset nuorisojärjestöt. Setlementtityötä tekee runsaat 3 000 ammattilaista ja iso joukko vapaaehtoisia ympäri Suomen.

Maaliskuussa 2012 järjestettävän Vanhuus Rokkaa – konserttikiertueen lipunmyynnistä saatu tuotto tullaan käyttämään pääosin konserttipaikkakuntien setlementtien seniori- ja vanhustyöhön. Tuotto ohjataan hyvinvoinnin edistämiseen, kulttuuritoimintaan, elinikäisen oppimisen tukemiseen ja seniorivapaaehtoistyön mahdollistamiseen.

Pääyhteistyökumppanimme on Medilaser Oy. Medilaser Oy on valtakunnallinen vaativaan silmäkirurgiaan erikoistunut klinikkaketju, jonka päätuotteita ovat silmien, laser-, linssi- ja kaihileikkaukset. Medilaser toimii Suomessa 12 kaupungissa. Lisätietoja www.medilaser.fi

Mediakumppanimme on Radio SuomiPOP, joka on ainoastaan suomalaiseen pop- ja rock- musiikkiin erikoistunut radioasema, joka tavoittaa viikoittain lähes miljoona kuuntelijaa. Lisätietoja www.radiosuomipop.fi

Verkkomediakumppanimme on Terve.fi -sivustoperhe, jota julkaisee ja tuottaa Darwin Media Oy. Suomen suosituin ja kattavin hyvinvointimedia netissä: terve.fi, tohtori.fi, poliklinikka.fi, kimallus.fi ja helistin.fi. www.terve.fi

Lisätietoja www.vanhuusrokkaa.fi