Yli puolella suomalaisista ei riittävästi aikaa lepoon – työntekoon aika riittää suurimalla osalla hyvin tai erittäin hyvin

Johtava hyvinvointimedia Terve.fi selvitti suomalaisten hyvinvointia ja suhtautumista hyvinvointiin. Samalla kartoitettiin parhaimmat hyvinvointibrändit. Miten Suomi voi? – Kansallinen hyvinvointibarometri 2011 -kyselytutkimus toteutettiin huhtikuun aikana useissa verkkomedioissa, ja siihen vastasi kaikkiaan 6670 suomalaista. Heistä naisia oli 5332 ja miehiä 1262. Hyvinvointibarometri toteutettiin nyt toista kertaa.

Tutkimuksesta kävi ilmi, että yli puolella suomalaisista ei ole aikaa riittävään lepoon ja yli 60%:lla aika ei riitä harrastuksiin ja vapaa-aikaan. Vastauksista kävi ilmi, että suurimmalla osalla työntekoon sen sijaan aikaa riittää hyvin tai erittäin hyvin.

TERVETULOA HYVINVOINTIBAROMETRI 2011 –TUTKIMUKSEN JULKISTUSTILAISUUTEEN!

Aika: 20.5.2011 klo 8.30-10.30

Paikka: Cafe Fanny, Sinerbychoffin puisto, Bulevardi 40, Helsinki

Ohjelma:

08.30-09.00 Tilaisuuden avaus, toimitusjohtaja Mika Nevalainen, Darwin Media Oy/ Terve.fi

09.00-09.30 Hyvinvointibarometri 2011, kehitysjohtaja Mikko Ampuja, 15/30 Research Oy

09.30-10.00 Vuoden Hyvinvointibrändit TOP 50 -listan julkistus ja voittajien palkitseminen

Aamiaistarjoilu

Ilmoittautumiset viimeistään to 19.5.2011:

Nina Alivirta
Pilgrim Oy, Edelman Affiliate