Yrityslahjaksi kulttuuri-, viihde-, urheilu- ja musiikkielämyksiä. Elämyslahjakortti – uudenlainen yrityslahja, joka tekee asiakassuhteesta viihdettä

Suomalainen lipunmyyntiyhtiö Lippupiste Oy on esitellyt syyskuun alussa markkinoille tulevan uudenlaisen liikelahjan. Elämyslahjakortti on yritysten käyttöön suunniteltu lahjakortti, jonka vastaanottaja voi käyttää missä tahansa Lippupisteen yli 15 000 tapahtumassa vuoden aikana. Elämyslahjakortin ympärille voidaan rakentaa yrityksen omaa brändiä tukeva ilme.

Lippupisteen markkinoille tuoma Elämyslahjakortti tarjoaa yrityksille mahdollisuuden erottua positiivisesti tarjoamalla asiakaskumppaneilleen kulttuuria ja elämyksiä tavallisten ja tutuiksi käyneiden lahjatavaroiden sijasta. Maljakot ja viinipullot saavat Elämyslahjakortista varteenotettavan kilpailijan, sillä vuoden voimassa oleva kortti tarjoaa mahdollisuuden valita mieleisensä Lippupisteen yli 15 000 kulttuuri-, viihde-, urheilu-, ja musiikkitapahtumasta ympäri Suomea. Tarjontaan kuuluu erilaisia tapahtumia oopperasta jääkiekko-otteluihin ja musiikkikonsertteihin.

Elämyslahjakortin ulkonäön voi räätälöidä oman yrityksen näköiseksi. Suomessa ensimmäistä kertaa esiteltävä tuote koostuu lahjakortista sekä muunneltavista korttitaskusta ja kuoresta. Yritys voi esimerkiksi tilata korttitaskun ja kuoren omalla visuaalisella ilmeellään sekä omalla yritykselle sopivalla tervehdystekstillä ja rakentaa näin liikelahjan avulla myös omaa brändiään.

Lippupisteen toimitusjohtaja Ari Palhamo näkee uudelle tuotteelle kysyntää.

- Elämyslahjakortti tarjoaa täysin uuden vaihtoehdon liikelahjojen ja henkilöstön palkitsemisen viidakossa taisteleville. Elämyslahjakortti on tätä päivää – se on ekologisesti kestävämpi tuote kuin perinteinen tavaralahja ja lisäksi se tarjoaa konkreettisia elämyksiä ja mahdollisuuden nauttia juuri niistä asioista, jotka itseä kiinnostavat. Elämys ei taatusti jätä ketään kylmäksi.

Elämyslahjakortin arvon ja määrän voi vapaasti valita tilattaessa. Vähimmäistilaus on kymmenen kappaletta ja arvo 20 euroa. Tilaus onnistuu yksinkertaisesti Lippupisteen puhelinpalvelusta 0900 900 911 (1,50 €/min. + pvm) tai internetistä, www.elämyslahjakortti.fi

Kimmo Vihanto
Markkinointipäällikkö
Lippupiste Oy
kimmo.vihanto@lippu.fi

Viime vuonna 10 vuotta täyttäneellä Lippupisteellä on yli 60 lipunmyyntipistettä Suomessa. Vuonna 2006 Lippupiste välitti lippuja 15 000 eri tilaisuuteen ja pääsylippuja myytiin yli 3 miljoonaa kappaletta. Yhtiö painottaa pääsylippukaupan laadukasta ja kattavaa asiakaspalvelua.

www.lippu.fi
www.elämyslahjakortti.fi