Esittelyssä Planmeca Romexis® 6.0 – johtavan ohjelmiston uusi versio

Täysin uudistettu versio Planmecan uraauurtavasta all-in-one-ratkaisusta, Planmeca Romexis® -ohjelmistosta, on nyt saatavilla. Uudessa ohjelmistoversiossa on paranneltu ja entistäkin helppokäyttöisempi käyttöliittymä sekä laaja valikoima uusia työkaluja ja ominaisuuksia.

Planmeca Romexis® 6.0 tukee kaikkia hammaskuvantamisen tyyppejä 2D- ja 3D-kuvantamisesta CAD/CAM-työskentelyyn. Ohjelmisto on kaiken kattava ratkaisu kaikille erikoisaloille ja kaikenkokoisille klinikoille. Uuden ohjelmistoversion modernissa ulkoasussa ja käyttötuntumassa korostuu käytettävyys. Helppo navigointi, joka vaatii aiempaa vähemmän napsautuksia, sekä mukautettava käyttöliittymä virtaviivaistavat työnkulkuja. Ohjelmistoversio 6.0 ohjaa myös työnkulkujen luomista, minkä ansiosta ohjelmiston käyttäminen on alusta alkaen helppoa ja mukavaa.

Uuden ohjelmistoversion yhtenäinen kuvaselain häivyttää 2D- ja 3D-kuvantamisen välisen rajan. Kuvaselaimessa näkyvät potilaan kaikki kuvat, kuten 2D- ja 3D-röntgenkuvat, valokuvat, 3D-valokuvat, intraoraalijäljennökset, CAD/CAM-tapaukset ja jopa videot. Samasta näkymästä voi lisäksi käynnistää minkä tahansa kuvan tai jäljennöksen oton vain yhdellä napsautuksella. Kaiken datan tuonti ja vienti on niin ikään uskomattoman vaivatonta.

Romexis 6.0 -ohjelmistossa myös työkaluvalikoima laajenee ja monipuolistuu. 2D-tutkimuspohjat ovat uudistuneet helppokäyttöisemmiksi. 2D- ja 3D-kuvia voi nyt tarkastella vierekkäin liikuteltavissa ponnahdusikkunoissa. Lisäksi Romexis 6.0 on suunniteltu toimimaan saumattomasti Planmeca Solanna™ Vision -hoitovalaisimen kanssa. Kaksi täysin integroitua 4K-kameraa sisältävän hoitovalaisimen avulla voi ottaa huippulaatuisia kuvia ja videoita. Tämä avaa täysin uusia mahdollisuuksia potilaiden opastamiseen, kollegoidenväliseen konsultaatioon sekä hoitojen dokumentointiin.

Romexis® CMF Surgery -moduuli mahdollistaa ortognaattisten leikkausten suunnittelun täysin digitaalisesti sekä splinttien suunnittelun ja pehmytkudosten simuloinnin. Romexis® Implant Guide -moduuliin on päivitetty virtuaalinen hampaan poisto -toiminto, ja Romexis® Smile Design -moduuliin tekoälyyn pohjautuva automaattinen kuvanrajaus ja -suuntaus sekä parannellut fotorealistiset simulaatiot. Ainutlaatuisen Romexis® Dental PACS -moduulin ansiosta Romexis-ohjelmistoa voi myös käyttää laitteesta riippumattomana kuva-arkistona ja sillä voi toteuttaa täysipainoista hoitosuunnittelua. Tämä hyödyttää erityisesti suuria hoito-organisaatioita, joilla on useita toimipaikkoja.

”Planmeca Romexis - ohjelmisto on täydellinen kumppani Planmecan laitteille, ja se sujuvoittaa niin kuvantamisen, diagnosoinnin kuin hoitosuunnittelun työnkulkuja. Romexis on avoin ohjelmistoalusta, minkä ansiosta sillä voi tallentaa ja katsella kuvia myös kolmansien osapuolien laitteista. Se tarjoaa siis ennennäkemätöntä joustavuutta ja vapautta. Romexis 6.0 -ohjelmiston uusi upea käyttöliittymä ja entistäkin parempi käytettävyys tekevät työskentelystä miellyttävää ja vaivatonta,” kertoo Planmeca Oy:n digitaalituotteiden johtaja Helianna Puhlin-Nurminen.

Ota yhteyttä ja kysy lisää
Helianna Puhlin-Nurminen, Vice President
Digital Imaging and Applications division, Planmeca Oy
Puh. 358 20 7795 731
helianna.puhlin@planmeca.com

Planmeca Oy on yksi maailman johtavista hammashoitolaitteiden valmistajista, jonka tuotevalikoimiin kuuluu digitaalisia hammashoitokoneita, CAD/CAM-tuotteita, korkealaatuisia 2D- ja 3D-kuvantamislaitteita sekä kattavia ohjelmistoratkaisuja. Planmecan pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja sen tuotteita viedään yli 120 maahan. Planmeca on alansa suurin yksityisomistuksessa oleva yritys, joka on tunnettu uraauurtavasta tuotekehityksestään ja muotoilustaan. Planmeca Oy on osa terveysteknologian alalla toimivaa Planmeca Groupia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2019 oli 770 miljoonaa euroa, ja se työllistää lähes 2 800 henkilöä maailmanlaajuisesti.