• Planmeca Oy/

Planmeca Emerald™ S – huippunopea intraoraaliskanneri takaa saumattoman digitaalisen työnkulun

Planmeca esittelee ylpeänä uuden huippunopean intraoraaliskannerin, jonka käytettävyys on täysin omaa luokkaansa. Planmeca Emerald™ S on suositun Planmeca Emerald™ skannerin paranneltu versio, joka yhdistää nopean kuvien ottamisen ja uudet diagnostiset ominaisuudet. Erittäin nopea ja poikkeuksellisen tarkka skanneri tarjoaa ensiluokkaisen käyttökokemuksen sekä hammashoidon ammattilaisille että potilaille.

Planmeca Emerald™ ‑skannerin paljon kiitosta keränneet ominaisuudet, kuten kompakti koko, huurtumattomat, autoklavoitavat kärjet sekä plug-and-play-toiminto ovat myös uuden Planmeca Emerald™ S -intraoraaliskannerin perusta. Tämän lisäksi skanneria on parannettu uusilla ominaisuuksilla, jotka täyttävät vaativimmatkin diagnostiikkatarpeet. Yli kaksi kertaa edeltäjäänsä nopeammin skannaava Planmeca Emerald S tekee digitaalisten jäljennösten ottamisesta helpompaa kuin koskaan aikaisemmin.

Planmeca Emerald S -skanneriin on saatavilla myös uusi, hampaan läpi valaiseva Cariosity-kärki, jonka ansiosta alkava karies ja hampaan halkeamat voidaan havaita jo varhaisessa vaiheessa lähi-infrapunavalon avulla ilman säteilyä. Koska potilaan hampaiden sävyjen taltioiminen on usein haastavaa, Planmeca Emerald S on varustettu myös erityisellä hammassävyjen määrityksen yksinkertaistamiseen kehitetyllä aputoiminolla, joka parantaa värien yhtenäisyyttä.

Planmeca Emerald S käyttää uutta skannausalgoritmia, joka parantaa skannauskokemusta poistamalla ei‑toivotut tiedot automaattisesti. Uusi skanneri on myös täysin integroitu Planmeca-laitteisiin ja ‑ohjelmistoihin. Tämä takaa poikkeuksellisen sujuvan työnkulun hammasklinikoilla. Avoimen arkkitehtuurin ansiosta käyttäjät voivat helposti jakaa kuvia kollegoiden ja ulkopuolisten asiantuntijoiden kanssa.

”Hammashoidon ammattilaisille Planmeca Emerald S tarjoaa huippuluokan käytettävyyttä ja uskomattoman nopeuden. Potilaille tämä tarkoittaa entistä nopeampaa ja miellyttävämpää hoitokokemusta. Olen varma, että asiakkaamme arvostavat Planmeca Emerald S -skannerin uusia ominaisuuksia ja diagnostisia mahdollisuuksia”, toteaa Planmecan Dental Care Units & CAD/CAM ‑divisioonan Vice President Jukka Kanerva.

Planmeca Emerald S -intraoraaliskanneri on esillä IDS 2019 -tapahtumassa.

Ota yhteyttä ja kysy lisää
Jukka Kanerva, Vice President
Dental Care Units and CAD/CAM division, Planmeca Oy
Puh. 358 20 7795 848
jukka.kanerva@planmeca.com

Planmeca Oy on yksi maailman johtavista hammashoitolaitteiden valmistajista, jonka tuotevalikoimiin kuuluu digitaalisia hammashoitokoneita, CAD/CAM-tuotteita, korkealaatuisia 2D- ja 3D-kuvantamislaitteita sekä kattavia ohjelmistoratkaisuja. Planmecan pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja sen tuotteita viedään yli 120 maahan. Planmeca on alansa suurin yksityisomistuksessa oleva yritys, joka on tunnettu uraauurtavasta tuotekehityksestään ja muotoilustaan. Planmeca Oy on osa terveysteknologian alalla toimivaa Planmeca Groupia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2018 oli 735 miljoonaa euroa, ja se työllistää lähes 2 800 henkilöä maailmanlaajuisesti.