Vesa Mattila Planmed Oy:n toimitusjohtajaksi

DI, KTM Vesa Mattila on kutsuttu Planmed Oy:n toimitusjohtajaksi (Managing Director) 1.6.2013 alkaen. Hän kuuluu myös Planmeca Groupin johtokuntaan. Mattila on 1989 perustetun Planmed Oy:n osaomistaja ja toiminut varatoimitusjohtajana vuodesta 1994. Tätä ennen Mattila toimi vientipäällikkönä Planmeca Oy:ssä.

Lisätietoja antaa
Vesa Mattila, toimitusjohtaja, Planmed Oy
Puhelin: 358 20 7795 301
vesa.mattila@planmed.com

Planmed Oy ja Planmeca Group

Planmed Oy suunnittelee, valmistaa ja markkinoi korkean teknologian kuvantamislaitteita ja varusteita mammografiaan ja ortopediseen kuvantamiseen. Planmedin kattavaan mammografialaitevalikoimaan kuuluvat digitaaliset ja analogiset tutkimuslaitteet, stereotaktiset biopsialaitteet ja rinnanasettelujärjestelmät, joita käytetään rintasyövän varhaiseen havaitsemiseen pyrkivissä tutkimuksissa. Planmedin tuotevalikoimaan kuuluu lisäksi ortopediseen 3D-kuvantamiseen tarkoitettu siirrettävä TT-kuvauslaite Planmed Verity®.

Planmedin pääkonttori on Helsingin Herttoniemessä. Tuotannosta 98 prosenttia menee vientiin yli 70 maahan eri puolille maailmaa. Tärkeimmät markkina-alueet ovat Eurooppa, Aasia sekä Pohjois- ja Latinalainen Amerikka, joissa yhtiöllä on merkittävät markkinaosuudet. Planmed Oy on osa Planmeca Group -yhtiöryhmää, joka valmistaa ja markkinoi korkean teknologian tuotteita lääketieteelliseen ja hammaslääketieteelliseen hoitoon. Yhtiön palveluksessa on lähes 2 500 työntekijää, ja vuoden 2013 liikevaihtoennuste on noin 760 miljoonaa euroa.

www.planmed.com