Räiskyvämpi pääsiäinen

Enää ei ole pitkä aikaa siihen, kun luonto vaihtaa väriään ja voimme inspiroitua siitä.
Pois harmaa ja kylmä, tilalle kirkkaita ihania värejä!

Räiskyvä muoti tulee juuri oikeaan aikaan, jos puutarha-alan suurimpia suunnannäyttäjiä on uskominen. Eikä vain kasveissa. Tänä vuonna panostamme runsaasti erilaisten puutarhatilojen ulkokalusteisiin ja tuotteisiin. Tässä on värikäs tuotevalikoima ihanampaan ulkona vietettyyn pääsiäiseen!

Pääsiäiseksi esittelemme ensimmäiset ulkokalusteet. Vasemmalla oleva caféryhmä Sofiero, 149 euroa, on saatavana myös mustana ja valkoisena.
Tänä keväänä keltainen tekee paluun muotivärinä ja jää käyttöön myös pääsiäisen jälkeen. Caféryhmä Skagen on saatavana myös vihreänä, punaisena ja oranssina, 79,99 euroa.
Ihanat tyynyt antavat väriä arkeen. Foxton-tyyny 19,99 euroa, Foxton-istuintyyny 29,99 euroa.
Mukava säkkituoli laiskottelupäiviin on saatavana myös punaisena ja vaaleanpunaisena, 99,99 euroa.
Kankainen pääsiäistipu 35 cm, koristeeksi tai leluksi, 6,99 euroa.
Jännittävä valkoinen ulkoruukku auringonnousuteemalla, 34,99 euroa. Saatavana myös mustana.

Plantagenin uudesta uutishuoneesta löydät lisää kuvia kauniista ulkokalusteista, ruukuista, kasveista ja koristeista. Sieltä voit tilata myös Plantagenin uutiset ja tuotetiedot!

Linkki: http://www.plantagen.fi/lehdisto/#!/pressroom

Terveisin,

Evelina Sjögren

+46 70 417 59 22

evelina.sjogren@plantagen.se

Avainsanat:

Yrityksestä

Plantagen on Pohjois-Euroopan suurin puutarha-alan ketju, jolla on 41 myymälää Ruotsissa, 58 Norjassa ja 10 Suomessa. Suomessa Plantagen-myymälät sijaitsevat Helsingissä, Turussa, Vantaalla, Jyväskylässä, Tampereella, Lahdessa, Lappeenrannassa, Espoossa, Porvoossa ja Vaasassa. Plantagen tarjoaa laajan valikoiman kasveja, istutuksia ja puutarhatuotteita. Valikoima sisältää kaikkea puutarhakalusteista, ruukuista ja grilleistä kodinsisustukseen, lahjatavaroihin ja leikkokukkiin. Laajan valikoiman lisäksi Plantagenin kaikissa myymälöissä on koulutettuja puutarhureita.