• Plantronics/

Plantronics tuo huippuluokan puheluominaisuudet ja huomaamattoman designin hands-free-kuulokkeisiin

Lehdistötiedote 22.6.2017

Audiotekniikan pioneeri Plantronics julkaisi tänään uudet Voyager 3200 -sarjan hands-free-kuulokkeet, jotka on suunniteltu korkealuokkaista audiokokemusta arvostavalle liikkuvalle työntekijälle. Voyager 3200 -sarjassa on tyylikäs ja ergonominen korvaan sopiva muotoilu sekä melua vaimentava kolmen mikrofonin tekniikka, mikä mahdollistaa selkeän ja mukavan puhelukokemuksen missä tahansa.

Voyager 3200 -sarja on suunnittelu mukavaksi ja huomiota herättämättömäksi. Kuulokkeilla on jopa kuusi tuntia puheaikaa ja seitsemän päivän valmiustila. Lisävarusteena on saatavana pieni ja helposti mukana kulkeva lataustelakka, jonka avulla saa jopa kymmenen tuntia ylimääräistä puheaikaa.

Kolmen mikrofonin rakenne ja digitaaliset signaaliprosessorit erottavat puheen taustamelusta, jolloin ääni kuulostaa selkeältä sekä puhujalle että kuulijalle. Voyager 3200 -sarja tarjoaa myös nopean pääsyn älypuhelimen digiassistentteihin sekä äänellä ohjattavan mykistyshälytyksen.

Voyager 3200 -mallistossa on tarjolla erilaisia varusteluvaihtoehtoja. Lisäksi saataville tulee yhdentyvään viestintään tarkoitettu Voyager 3200 UC, jossa on vakiovarusteena lataustelakka sekä tietokoneen USB-väylään liitettävä audioprosessorilla varustettu bluetooth-sovitin. Voyager 3200 UC toimii myös Plantronics Manager Pro-palvelun yhteydessä, joka tarjoaa IT-päälliköille yksityiskohtaista tietoa laitteiden käytöstä.

Liikkuvan työntekijän tarpeisiin suunnitellun Voyager 3200 -sarjan ominaisuuksia ovat:

• Älykkäät anturit vastaavat puheluun, kun asetat hands-free-kuulokkeen korvaan. Puheluita voi ohjata yksinkertaisilla äänikomennoilla. Täydet älyanturitoiminnot voi ottaa käyttöön mobiililaitteella tai tietokoneella toimivan Plantronics Hub -ohjelmiston avulla
  • Ääni-ilmoitukset ilmoittavat soittajan nimen, yhteystilan ja jäljellä olevan puheajan
  • Luokan 1 bluetooth-laiteiden kanssa voidaan saavuttaa jopa 30 metrin käyttöetäisyys
  • Helppo NFC-yhteydenmuodostus NFC-tekniikkaa tukevien laitteiden kanssa
  • Sirin, Google Now’n tai Cortanan aktivointi yhdellä napinpainalluksella
  • Laajakaistaäänivalmius yhteensopivien äänilaitteiden kanssa
  • Plantronics SoundGuard estää äkillisten kovien äänten aiheuttamia kuulovaurioita.

Voyager 3200 -hands-free-kuuloke on yhteensopiva Plantronics Hub -ohjelmiston kanssa, joka on saatavilla Windows- ja Mac-tietokoneille sekä iOS- ja Android-mobiililaitteille. Sen avulla voi löytää kadonneet kuulokkeet, vaihtaa kielivalintoja, muokata asetuksia ja hälytyksiä sekä paljon muuta.

Hinnoittelu ja saatavuus
Voyager 3200 -sarjan tuotteiden värivaihtoehdot ovat timantinmusta ja hiilenharmaa. Hinnat vaihtelevat 99,99 ja 139,99 euron välillä. Voyager 3200 UC tulee saataville heinäkuun lopussa 229,99 euron suositushintaan. Lisätietoa osoitteesta www.plantronics.com

Tietoja Plantronicsista
Plantronics on maailman johtava kuulokevalmistaja ja audiotekniikan edelläkävijä. Sen tuotevalikoima ulottuu yritysten viestintälaitteista kuluttajien bluetooth- ja pelikuulokkeisiin. Alun perin kaupallisen lentoliikenteen tarpeisiin kehitettyjä tuotteita käyttävät nykyään muun muassa hätäkeskukset, lennonjohtajat, kaikki Fortune 100 -listan yritykset sekä kuluttajat kaikkialla maailmassa. Lisätietoa: www.plantronics.com